Fast det är ju, tyvärr, inte SVT som bestämmer vilka som får deltaKan SVT få fram bättre artister som är värda att lyssnas på nästa år till finalen, är jag med
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast det är ju, tyvärr, inte SVT som bestämmer vilka som får deltaKan SVT få fram bättre artister som är värda att lyssnas på nästa år till finalen, är jag med
Nä Varken dom eller Tyskland fick poäng.Värdlandet fick inte ett enda poäng va?
Sånt är så himla löjligt (nu menar jag inte detta mot dig, utan mot folk som gnäller). Hade låten varit ett plagiat så hade den inte fått vara med i finalen. Det går nog att hitta likheter med andra hos alla i finalen, det är liksom rätt svårt att hitta på nåt helt unikt om man inte ska skapa en ny musikgenre.
Undrar hur flödet sett ut om Ryssland vunnitJa precis, började läsa lite fler kommentarer i dag men blev bara irriterad. Här är några exempel:
...och det bara fortsatte och fortsatte i samma stil.
Ja precis, började läsa lite fler kommentarer i dag men blev bara irriterad. Här är några exempel:
...och det bara fortsatte och fortsatte i samma stil.
Äh, låt folk vara bittra och missunnsamma i sin ensamhet Negativa röster hörs alltid mest, men Europa har faktiskt sagt sitt och Måns hade den mest populära låten. Inget mer med det