Jag vet bara att det var en tjej med ljust hår, sjöng bra och som nr 4.Ryssland?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag vet bara att det var en tjej med ljust hår, sjöng bra och som nr 4.Ryssland?
Ja det var Ryssland, Polina Gagarina med A Million Voices. I inlägget jag postade en sida bak är bidragen listade i nummerordning och i bildkollaget är de listade från vänster --> höger. Första bidraget är alltså högst upp till vänster och sen följer de andra i ordning.Jag vet bara att det var en tjej med ljust hår, sjöng bra och som nr 4.
Tack!Ja det var Ryssland, Polina Gagarina med A Million Voices. I inlägget jag postade en sida bak är bidragen listade i nummerordning och i bildkollaget är de listade från vänster --> höger. Första bidraget är alltså högst upp till vänster och sen följer de andra i ordning.
Håller verkligen med. Dels känns det som att de inte har någon egen åsikt utan tycker som alla andra i panelen, dels känns deras motiveringar inte genomtänkta och ibland riktigt barnsliga.Jag tycker årets panel är det sämsta sedan många år. Hatar när de bara jamsar med och inte har någon egen mening.