Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast det kommer nog skrikas på fler ställen än i den här tråden.Men då läser man väl inte en sådan här tråd?
Kul att vi vann. Min arbetsgivare har bokat Måns till vår personalfest i november. Det var ju förutseende.
Fast så är det ju varje år, att det skriks ut på alla löpsedlar, sociala medier och mun till mun. Så om man ska klara sig undan spoilers även när Sverige inte vinner lär man vara rejält skicklig på att undvika allt såntFast det kommer nog skrikas på fler ställen än i den här tråden.
Fast där var en låt som var väldigt lik Justin Timberlakes låt. Israel med Golden boy har jag för mej den hette?Jag följer en massa ESC-sidor på Facebook och självklart har de postat inlägg om att Sverige/Måns vann... 10% av kommentarerna är grattis-kommentarer och 90% är om att det är låtstöld, länkar till David Guetta - Lovers on the sun på YouTube, att Måns borde ha diskvalificerats osv. Herregud vad folk är bittra
Sånt är så himla löjligt (nu menar jag inte detta mot dig, utan mot folk som gnäller). Hade låten varit ett plagiat så hade den inte fått vara med i finalen. Det går nog att hitta likheter med andra hos alla i finalen, det är liksom rätt svårt att hitta på nåt helt unikt om man inte ska skapa en ny musikgenre.Jag följer en massa ESC-sidor på Facebook och självklart har de postat inlägg om att Sverige/Måns vann... 10% av kommentarerna är grattis-kommentarer och 90% är om att det är låtstöld, länkar till David Guetta - Lovers on the sun på YouTube, att Måns borde ha diskvalificerats osv. Herregud vad folk är bittra