Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Någon som har koll på ungefär vad kingslands storlekar motsvarar? Tänkte både på deras unisex storlekar och deras dam storlekar, om de...
Svar
2
· Visningar
532
Senast: Ponylove
·
Äldre Expressen hade en fråga på sin hemsida om man tyckte att det skulle vara tillåtet att ta VAB för att sköta om sjuka djur. Vad tycker du...
2 3
Svar
54
· Visningar
4 078
Senast: YlvaG
·
Äldre Jag är en av alla de hundra miljoner som bär omkring på en MK Jet Set. Jag gillar modellen och behöver verkligen ha den typen av väska...
Svar
18
· Visningar
2 258
Äldre Finns de några fler bukare här i Norrtälje? Som dessutom har lust för en träff? Jag är nyinflyttad här i trakterna och känner inte så...
Svar
0
· Visningar
436
Senast: perdido
·
Äldre Jag var ute och röjde igår och tog med mig några funderingar hem från dansgolvet. Vi var ett gäng tjejer (möhippa) som roade oss, drack...
4 5 6
Svar
103
· Visningar
11 195
Senast: Trani
·
Äldre Vilka jag har träffat? Mötte en igår för att hämta upp en pryl. Vi hade endast haft kontakt via mail och telefon. Telefon samma dag...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
16 573
Senast: tanten
·
Äldre Greklands president säger att långivarnas krav var en "unpleasant surprise" Hur kan en så intelligent och högutbildad man bli överraskad...
Svar
4
· Visningar
433
Äldre Problemet. Vi beställde för några veckor sedan en skänk och en matgrupp i en möbelbutik. Leverans visste de inte riktigt när den skulle...
Svar
2
· Visningar
512
Senast: Nera
·
Äldre Nu behöver jag hjälp från alla bukes finsmakare och matlagningsintresserade. Min man fyllde år nyligen och vi bestämde att jag i present...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 237
Senast: Dentaku
·
Äldre Eftersom jag efter en stunds googling fortfarande söker svar tänkte jag att ni kanske har en aning om hur det är... Jag skulle gärna...
Svar
2
· Visningar
587
Senast: ricca
·
Äldre som det ser ut nu kommer vi att flytta till Umeå kring årsskiftet då sambon planerar söka in till universitetet. Så har lite...
Svar
15
· Visningar
1 931
Senast: bollen__
·
Äldre Någon som vet om öppenpsykiatrin har tillgång till slutenvårdens journaler? Och om vårdcentralen har tillgång till psykiatrins...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 512
Senast: em-pirre
·
Äldre Söker efter bra filmer/serier/dokumentärer om tidigt 1900-tal (1900-1915 ca), och bra böcker om eller från samma tid! Av anledningen att...
Svar
5
· Visningar
1 410
Senast: snow
·
Äldre Har kvar min gamla förlovningsring från exet, men den används ju såklart inte och är dessutom för stor för mig (note to self, prova inte...
Svar
5
· Visningar
1 935
Senast: Mirre
·
Äldre Hej! Vart vänder man sig när man inte vet vart en ska fråga? Buke såklart! Jag är på jakt efter en backless bra, men tycker att det...
Svar
10
· Visningar
1 735
Senast: sthu
·
Äldre Jag fyller år på måndag och har tänkt baka två olika tårtor. En blir en klassisk gräddtårta med hallongrädde, vaniljkräm och bär, men...
Svar
12
· Visningar
1 087
Senast: Andromedae
·
Äldre Jag såg nyss San Andreas på bio, och blev sugen att se fler liknande filmer som handlar om naturkatastrofer/katastrofer. Några favoriter...
2
Svar
30
· Visningar
3 281
Senast: Jeffery
·
Äldre Senaste dagarna har det åter igen dykt upp väldigt osmakliga inlägg i typ alla grupper jag är med i, där personer postat videor utan att...
Svar
2
· Visningar
838
Senast: tanten
·
Svar
0
· Visningar
235
Senast: blizz
·
Äldre Jag och sambon ska köpa varsin resväska. Nu har vi en 80 liters väska och en 65 liters väska hemma på prov, de blir i princip helt...
2
Svar
39
· Visningar
11 495
Senast: mamman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Akvarietråden V