Deklarera avdrag för resor

OM jag gör sådana överväganden, tar jag alltid ut handlingar på underlaget vid det tillfället jag fattar beslutet. Mycket kan ju ändras innan jag ska försvara mina ställningstaganden.

OM jag gör sådana överväganden, tar jag alltid ut handlingar på underlaget vid det tillfället jag fattar beslutet. Mycket kan ju ändras innan jag ska försvara mina ställningstaganden.
Man önskar att man hade fått lite tips och råd när man börjar sitt första riktiga jobb, så man skulle slippa att behöva svettas och få halvt panik när man väl sitter där och behöver alla handlingar :). Har aldrig haft en tanke på att spara en massa saker precis som @Alexandra_W . Vi får väl se om skatteverket godkänner mina avdrag, men annars blev det helt klart en väldigt dyr läxa :).

Liknande trådar

Hundhälsa Var lite aktiv här för några år sedan, men sedan har jag bara kikat in då och då. Nu har jag dock bryderier som jag hoppas få tankar...
2
Svar
30
· Visningar
5 984
Senast: Sel
·
Skola & Jobb Jag förstår att kostnaden för att äga en bil beror på en massa saker som bränsleförbrukning, försäkring, skatt, årsmodell, hur långt jag...
2
Svar
29
· Visningar
5 803
Senast: Torktumlare
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Akvarietråden V