Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Ska iväg till Stockholm och behöver lite extra kräm till telefonen. Ska ha Endomondo igång i en sisådär 10 timmar så lite laddning på...
Svar
0
· Visningar
421
Senast: gul_zebra
·
Äldre Råkade halka in på SVT;s debatt. Där sitter folk som ska vara sakkunniga och talar om att Grekland ska rösta om EU;s förslag. Såg en...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
6 683
Äldre Har någon gjort en sådan eller känner någon som har gjort? Är lite sugen på att göra mina ögonbryn, men tänk om man ser ut som en clown...
Svar
11
· Visningar
1 853
Senast: Blueberry
·
Äldre Har en väninna som bor in till en mycket bullrande företag. De har klagat på buller men inget händer mer än att det blir osämja mellan...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 749
Äldre Kan inte buke leverera som vanligt och ge förslag på ruskigt bra filmer? Jag och sambon har filmtorka och har sett så himla mycket...
2
Svar
30
· Visningar
2 393
Senast: WS6
·
R
Äldre Äntligen är de ljuvliga sommarkvällarna här. De där som man längtat efter en hel vinter. Uteplatsen har fått nya dynor och massor med...
2
Svar
22
· Visningar
5 646
Senast: Raderad medlem 94602
·
Äldre Sonen har lagt ut en höpress på Blocket. Ganska omgående får han svar från en person Litauen (!) som vill köpa den.:crazy: För mig...
2
Svar
22
· Visningar
2 737
Senast: Texaz
·
Äldre Jag är lite sent ute med att ändra mitt pensionssparande efter att avdragsmöjligheten har sänkts. Vad ska man välja istället -...
Svar
3
· Visningar
427
Senast: Gammeln
·
Äldre Hade tänkt åka ner till Sthlm över Pride, men arbetssituationen verkar sätta P för det med råge. Tänkte då istället fara ner en helg...
Svar
0
· Visningar
508
Senast: Murphy
·
Äldre Trodde aldrig jag skulle skapa en sån här tråd. Men nu gör jag det. Vi har en granne (inte i samma hus, men vi bor på samma gård) som...
Svar
7
· Visningar
2 691
Senast: kolblakkur
·
Äldre Gör man det? Jag funderar på att åka på en weekend till Skåne. Jag har bara varit där på genomresa Malmö-Ystad en dag när jag var 14 år...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 198
Senast: Luff
·
Äldre Actionfilm från cirka 90-tal. Huvudpersonen är en kvinna med minnesförlust som flöt i land i ett samhälle och i filmens början lever...
Svar
10
· Visningar
1 221
Senast: Rosett
·
Äldre När och var kan man se Falsterbo på tv? Jag har sökt och googlat allt jag kan men hittar ingen information, någon som vet?
Svar
2
· Visningar
758
Äldre Skriver Aftonbladet. Faan det var ju bra, tänker man och börjar läsa. Men så inser man ju att blaskan snackar skit som vanligt...
2
Svar
33
· Visningar
2 563
Senast: Blue
·
Äldre Jag planerar några dagars semester kring Gränna med familjen. Är sugen på att se utställningen om Andrée-expeditionen på Grenna museum...
Svar
8
· Visningar
1 292
Äldre Här om dagen började det skvala vatten. Det rann ner genom ledningarna som går till elementen, höll på i några minuter. :eek: Aldrig...
Svar
3
· Visningar
997
Äldre Det är varmt, man vill ha glass, somliga gör egen bananglass. Vad är era bästa smaksättningar? :)
2
Svar
22
· Visningar
2 250
Senast: lil-sis
·
Äldre Jag nämnde i Vad gör du-tråden att jag tycker att jag just nu ser så många Lev din dröm!-inlägg och -bilder här och där. Det kan då...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 156
Senast: escodobe
·
Äldre Har en brevvän som ska till Sthlm i sommar och frågade mig om jag vet något sånt, inte för dyrt. Jag har ingen koll alls...så frågar här. :)
Svar
2
· Visningar
522
Senast: Karfitsa
·
Äldre jag googlar men hittar inget. Silikonband som finns på vissa axelbandslösa klänningar, som sitter på insidan runt om. Vart hittar man...
Svar
0
· Visningar
2 216
Senast: Korall
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Black Friday
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Dejtingtråden del 38

Hund, Katt, Andra Djur