Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
The fault in our stars, kan knappast lämna en oberörd.
Safety not guaranteed, kul, oväntad, intressant.
We're the miller's, komedi som gör det riktigt bra tycker jag.
The perks of being a wallflower, tänkvärd, stundom ledsam, mycket bra film.
Nagra jag sett som jag gillade:
Stand up guys
The art of the steal
War Witch
The Black Donellys (serie som aldrig visades klart pa tv har. Vet ej om den finns att fa tag pa I sverige men finns sakert online nagonstans. Stark rekomendation!)
Men, women and children var helt ok ocksa men innehaller en viss del karleks historier.
The Dallas Buyers Club
Pride
Bröderna Coen har gjort en massa bra. No country for old men är ju något i särklass, men flera av deras något mindre upphöjda filmer som t.ex Burn after reading och Inside Llewyn Davis är också riktigt trevliga.
Mycket av David Lynch är fantastiskt, Mulholland Drive är min favorit.
Andra filmer jag kommer att tänka på såhär på rak arm är Magnolia, Bound (från 1996), Persona, Repulsion, Dr. Strangelove.
Desert Flower (En blomma i Afrikas öken på svenska)
The Fault in our stars (Förr eller senare exploderar jag på svenska) iofs en liten kärleksfilm, men den är SÅ bra!
Små citroner gula - baserad på boken med samma namn, jag tycker boken är bättre, men det är en ok film!
Och lite animerat:
Big Hero 6
The Croods
Brave
Epic
The Polar Express
Rise of the Guardians
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.