Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om du ska sälja t ex kläder är det allra smidigaste att paketera i plastpåse och försluta med packtejp. Jag köper stora klisterlappar på Clas O att skriva adress på.
Du lär dig ganska fort vad du ska ta betalt för frakten.
Kan tro det. Men jag känner mest att jag vill bli av med grejjerna som prio ett. Jag har dragit ut på denna internetförsäljning så många månader nu, för att jag tyckt det varit krångligt, så jag ibland känner för att ge bort skiten bara jag slipper besväret
Sv: Hur sälja saker på internetsajter Tradera mfl?
Kan tro det. Men jag känner mest att jag vill bli av med grejjerna som prio ett. Jag har dragit ut på denna internetförsäljning så många månader nu, för att jag tyckt det varit krångligt, så jag ibland känner för att ge bort skiten bara jag slipper besväret
Lägg allt i en hög och fota, sen säljer du allting ihop till högstbjudande.Åh jag måste också ta tag i det där. Har hur mycket som helst som behövs säljas...men trots att jag vet hur Tradera funkar så har jag dragit och dragit på det just pga att allt ska fotas, mätas, vägas och räknas frakt på. Ibland känns det knappt värt allt besväret.