Vad är det du stör dig på?
Att de ringer femtioelva gångar och försöker skrämma upp mig att mitt ID kommer att kapas och mitt bankkonto länsas, trots att jag flera gånger tackat nej till tjänsten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad är det du stör dig på?
Ok förstårAtt de ringer femtioelva gångar och försöker skrämma upp mig att mitt ID kommer att kapas och mitt bankkonto länsas, trots att jag flera gånger tackat nej till tjänsten.
Keycode, SSF, Nyckelregistret - google är din vän.
Kostar mellen 30-100 kr. Per ÅR.
Jag har fått tillbaka min nyckel, och det var bara en nyckel utan några direkta kännetecken, från någon vänlig själ som tog sig tid att lämna in den till polisen Hade inte byt lås ändå, men kändes bra att ha den i min ägo igen....att de hittar tillbaks till ägaren?
Undrar därför att jag hittade en knippa idag, lämnade in den till polisen. Det var en bricka med ett långt nummer på så de kanske finns registrerade nånstans?
Namnen går att googla fram ja, men skulle gärna vilja veta om någon har ett omdöme om dem. Någon har säkert varit i samma sits som jag...
Glömde ett litet "bra" i mitt inlägg, ber om ursäkt för det.
Jag har NBS. Kostar 80 kr/år. Har aldrig tappat nyckeln så vet inte hur de är om det händer men de brukar inte skicka reklam eller ringa.Namnen går att googla fram ja, men skulle gärna vilja veta om någon har ett omdöme om dem. Någon har säkert varit i samma sits som jag...
Glömde ett litet "bra" i mitt inlägg, ber om ursäkt för det.
Fast jag har aldrig haft problem med bolaget du nämner, även om jag blev uppringd och tillfrågad om deras extratjänst. Så värderingen "bra" skiftar utifrån vad man har för kravspec.
Själv vill jag att nycklarna ska hitta tillbaka om jag tappar dem. Jag måste nog ändå förutsätta att företagen som erbjuder detta levererar...
Jag har NBS. Kostar 80 kr/år. Har aldrig tappat nyckeln så vet inte hur de är om det händer men de brukar inte skicka reklam eller ringa.
Fast en gång försökte (?) de med en luring, det kom en faktura bara 1-2 månader efter att jag betalat årsfakturan, jag trodde jag glömt betala såklart och var jättenära att betala in den men hajade till över något och kollade i internetbanken. Jo den var betald redan.
Sen läste jag den nya fakturan noga och upptäckte att det var en annan tjänst, minns inte vad...märkning av elektronikprylar eller nåt. Jag hade alltså inte beställt den tjänsten men de skickade ut faktura ändå.
Det var lite fult gjort faktiskt.
Undvik Keykode de verkar inte ha helt schyssta arbetsvillkor.Ja, det var inte särskilt förtroendeingivande precis. Om det bara hände en gång fick de förhoppningsvis så mycket negativ feedback att de insåg att det inte var så smart...
Tack för din info!