Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha,nää du har nog inte råd,han är värd sin vikt i guld min manMen vad fa.. Byter du mot en pigg långbent trettioåring med begynnelse till skägg som aldrig blir färdig med NÅGOT och tycker sovmorgnar är bäst till elvasnåret?! Han är din! Kan betala mellanskillnaden!
Biiiiild!
När det blir för trångt av all bråte så köper man en ny bil och kastar den gamla.
Min SAAB verkar vägra att dö så den är ganska så skräpig nu.
Städar invändigt händer dock aldrig haha, har tänkt att jag åtminstone borde torka av lite damm men det blir aldrig avJag åker och hälsar på min bror som då tycker att min bil är ju skitig, så kan vi inte ha det och så tvättar han den
Går den sönder ringer man antingen till broder eller exet. Mycket behändigt
@hastflicka oj jisses, det där var ju lite stökigt för en utomstående eller är det organiserat kaos?
Aha, då förklarar det en del. Vet vissa som för en annan där det ser ut som kaos, för för personen själv så är det väldigt organiserat ändå.Det organiserade hade jag redan tagit hand om ... bara kaoset efter ett par veckor pa resande for kvarstod nar bilderna togs.
Instrumentbrädan ska vara dammig, är den inte det så bländas man av reflexer från solen.Den här tråden får mig att bli påmind att jag behöver städa min bil. När det börjar synas hur dammigt det är på intrumentbrädan, då är det dags för en städning.
Jag tycker det blir jobbigt när det råkar bli ett spår i dammet, så man faktiskt ser att det faktiskt är dammigt.Instrumentbrädan ska vara dammig, är den inte det så bländas man av reflexer från solen.