Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Det kan väl inte bara vara jag som lider av grym beslutsångest ibland^^ När ni ska göra ett lite större köp, hur tänker ni då? Hur...
Svar
9
· Visningar
1 243
Senast: Krytera
·
Äldre Finns det några Blå stjärnor här?? Drömde i min ungdom om att gå med, men på den tiden trodde jag inte att jag kunde, av någon...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 831
Senast: Texaz
·
Äldre Jag la just en order på en hemsida online, och fick skriva in min Verified by Visa kod. När jag kommit till sista sidan stod det att ett...
Svar
5
· Visningar
7 498
Äldre Jag satt här hemma i min soffa, men min bebis jollrande på golvet och tänkte på att det nog är dags att sko hästen. Scrollade på...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 918
Senast: cirkus
·
Äldre Med budgettelefon menar jag under 2000 kr ungefär. Jag funderar på att köpa en ny, har inte råd med någon dyr men såg att det finns...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 233
Senast: TinkerBell
·
Äldre Nu sitter jag återigen med en massa gamla papper och funderar. Hur länge måste man egentligen spara dem? I nuläget byter jag kontor och...
Svar
11
· Visningar
1 399
Senast: anna_panna
·
  • Låst
Äldre Ignorera du andra på forum? Vilka är orsakerna till att/om du väljer att ignorera en person? Vilka är orsakerna till att du väljer att...
8 9 10
Svar
185
· Visningar
9 707
Senast: Niyama
·
Äldre Jag kan inte bestämma mig för vilket som är bäst Jag ska göra en resa på 6-7 timmar Det är långt att köra själv på en dag Tågresan tar...
2 3
Svar
55
· Visningar
2 826
Senast: Lampan
·
Äldre Tjena! Imorgon drar jag och 2 tjejkompisar till Paris. Vi ska vara där från onsdag kväll till söndag morgon. Vi tänkte shoppa en hel...
Svar
1
· Visningar
663
Senast: Raderad medlem 68338
·
Äldre Behöver få tag i en poster på en världskarta snabbt (till fredag). Var hittar jag detta? Det behöver inte vara en regelrätt karta med...
Svar
5
· Visningar
605
Senast: Raderad medlem 6459
·
Äldre Här är en frågesport där man ska pricka in rätt län. http://www.dn.se/ekonomi/fragesport/sveriges-lan-kan-du-placera-dem-pa-kartan
2 3 4
Svar
78
· Visningar
3 114
Äldre Hej, Min bästa vän och tillika granne hyr en lägenhet i samma hus som oss. Halva huset är bostadsrätter och halva är hyresrätter. Vi...
2
Svar
24
· Visningar
2 978
Senast: Angel
·
Äldre Helt otroligt. Nu har jag inte sett mer än inslaget men hur i jösse namn kan någon skola år 2015 resonera såhär. "-Ja tjejerna kan väl...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 795
Senast: ylvali2
·
Äldre Jag såg nyss en post på facebook, men 8 råd för livet och jag tror jag tänker lite annorlunda än vad de uppmanar till. Här är dom i...
2
Svar
20
· Visningar
2 428
Senast: Amha
·
Äldre Kort sagt, hur fasen ritar man en hundnos egentligen? :banghead: Fick för mig att jag skulle rita av svägerskans söta border collie, hon...
Svar
3
· Visningar
807
Senast: Mirre
·
Äldre [Hoppas tråden ligger rätt nu hehe] Hejsan allihopa! :) Jag har under senaste året funderat på att skapa en blogg (ska handla om...
Svar
5
· Visningar
815
Senast: Louiisee
·
Svar
1
· Visningar
557
Senast: tanten
·
Äldre Jag tittade på en dokumentär i veckan och har hakat upp mig på en grej. En tjej var för dålig för att ligga i respirator, så de hade...
Svar
6
· Visningar
1 175
Senast: Viva
·
Äldre Funderade först på att posta i en av de många trådar som finns om migration och asylsökande i Europa men tycker att det är tillräckligt...
2
Svar
31
· Visningar
2 345
Senast: Tomas_S
·
Äldre Följer en serie på tv4 fakta på torsdagar, minns inte exakt namn nu men den handlar om barn som minns sina tidigare liv. Jätteintressant...
Svar
2
· Visningar
619
Senast: iNHALE
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama