Har sett massa gånger. Tycker bara han är tröttsam. Däremot är fawlty kul när man berättar vad s hände. Manuset måste vara kul..Börja med o titta på Basil i Fawlty Towers (pang i bygget). Då förstår du
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har sett massa gånger. Tycker bara han är tröttsam. Däremot är fawlty kul när man berättar vad s hände. Manuset måste vara kul..Börja med o titta på Basil i Fawlty Towers (pang i bygget). Då förstår du
Jag har aldrig förstått hur det är roligt att provocera, göra folk upprörda?kan inte någon berätta vad som är roligt med det?
Själv vet jag bara hur man tramsar.
Är ärligt nyfiken!
Ja det är ju samma här .......att manuset måste vara kulHar sett massa gånger. Tycker bara han är tröttsam. Däremot är fawlty kul när man berättar vad s hände. Manuset måste vara kul..
Nej. Det är aldrig befogat.Jag är inget troll
En person kom med en sur kommentar och jag kallade hen surkärring. Det va befogat
Det är säkert lika olika som det är individer som gör det tror jag. Men. Att provocera, måste kanske nödvändigtvis inte vara målet i det hela, jag kan tänka mig att det "blir så" just pga att det är väldigt många användare härinne som mer än gärna vill uppfostra den som skiljer sig från mängden. Så antingen känner du dig nödgad att försvara dig, eller att du vänder det så det blir provokation istället. För vissa kanske det bara är trams, men att andra tar personligen illa upp.
Detta är vad jag tror, inte vad jag vet.