Som är Lampan. Annars tror jag på en annan herre på forumet.
Min tredje gissning är Professor Senap i biblioteket med en kandelaber.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Som är Lampan. Annars tror jag på en annan herre på forumet.
Det är inte roligt eller trevligt, men det blir bara för mycket, så jag kunde inte hålla mig för skratt.Jag tror också att Lampan driver, men det gör det inte roligt eller trevligt.
Jag har fått PM men det är inte Prof. SenapSom är Lampan. Annars tror jag på en annan herre på forumet.
Min tredje gissning är Professor Senap i biblioteket med en kandelaber.
Jag är inget troll
En person kom med en sur kommentar och jag kallade hen surkärring. Det va befogat
Det va ett sanningens ord!Det är inte roligt eller trevligt, men det blir bara för mycket, så jag kunde inte hålla mig för skratt.
När det går helt överstyr och slår över och blir patetiskt så blir det för mycket och då brukar jag få mig ett skratt istället, för att det är så osannolikt på nåt sätt, att folk bara orkar lixom.
Att uppröras av texter på ett forum ser jag inte som helt rimligt faktiskt. Självklart kan man säga ifrån om det inte känns bra, men att sitta framför sin skärm och bli upprörd, förbaskad eller ledsen - nä, det händer inte bara. Skulle det vara så kanske man ska fundera lite på sin förhållning sig till sin egen självdistans.
Det är inte roligt eller trevligt, men det blir bara för mycket, så jag kunde inte hålla mig för skratt.
När det går helt överstyr och slår över och blir patetiskt så blir det för mycket och då brukar jag få mig ett skratt istället, för att det är så osannolikt på nåt sätt, att folk bara orkar lixom.
Att uppröras av texter på ett forum ser jag inte som helt rimligt faktiskt. Självklart kan man säga ifrån om det inte känns bra, men att sitta framför sin skärm och bli upprörd, förbaskad eller ledsen - nä, det händer inte bara. Skulle det vara så kanske man ska fundera lite på sin förhållning sig till sin egen självdistans.
Knäpp?Alltså har du överhuvudtaget läst Petruskas inlägg?? Det kan du inte ha gjort! Hon kan vara knäpp och ha konstiga åsikter ibland tycker jag, men någon surkärring är hon definitivt inte! Tror aldrig jag läst någon surkärringskommentar från det hållet under mina 16 år på detta forumet. Så Nej det var verkligen inte befogat! Du tolkar som fan tolkar bibeln!
Det är inte roligt eller trevligt, men det blir bara för mycket, så jag kunde inte hålla mig för skratt.
När det går helt överstyr och slår över och blir patetiskt så blir det för mycket och då brukar jag få mig ett skratt istället, för att det är så osannolikt på nåt sätt,
Vilket underbart inlägg!Alltså har du överhuvudtaget läst Petruskas inlägg?? Det kan du inte ha gjort! Hon kan vara knäpp och ha konstiga åsikter ibland tycker jag, men någon surkärring är hon definitivt inte! Tror aldrig jag läst någon surkärringskommentar från det hållet under mina 16 år på detta forumet. Så Nej det var verkligen inte befogat! Du tolkar som fan tolkar bibeln!
Inte senap?Jag har fått PM men det är inte Prof. Senap
Då får du anmäla dig till innegänget och be om å få va me. Dom skickar PMInte senap?
Jag vill också ha PM! Jag får alldeles för sällan PM!
Det enda PM jag får är PMS. Och knappt det får jag ens.
Jag har aldrig varit med i något innegäng..Då får du anmäla dig till innegänget och be om å få va me. Dom skickar PM
Gunga inte för högt i gungstolen GammelinDå får du anmäla dig till innegänget och be om å få va me. Dom skickar PM
Precis det var därför jag skrev "Självklart kan man säga ifrån om det inte känns bra,"Nej, men det kanske är befogat när man blir kallad öknamn, blir hotad eller någon verkligen går in för att såra en. Det trevliga med Buke är ju just att tonen hålls på en bra nivå.
Jag vill verkligen inte att Buke ska bli som Familjeliv eller Flashback.
Nja, det är ju några dagar kvar på veckan så det kan nog bli ännu grymmareGunga inte för högt i gungstolen Gammelin
Är detta höjdpunkten på veckan?
Börja med o titta på Basil i Fawlty Towers (pang i bygget). Då förstår duJag har aldrig förstått hur det är roligt att provocera, göra folk upprörda?kan inte någon berätta vad som är roligt med det?
Själv vet jag bara hur man tramsar.
Är ärligt nyfiken!
På ett diskussions forum "säger man inte till". Man bemöter sakligt de andras argument.Om en person går in i tråden kommenterar inte det tråden handlar omutan kommer med en sur kommentar om något helt annat
Har man inte rätt att säga till då?
Jag har aldrig varit otrevlig mot det nicket