Detta var intressant! Det är ca 18 lägenheter. 9 bostads och 9 hyres. Hyres ägs iaf av denna privatahyresvärden. Alla ligger blandade i samma hus.
Fast hyresvärden måste rimligen vara bostadsrättsföreningen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Detta var intressant! Det är ca 18 lägenheter. 9 bostads och 9 hyres. Hyres ägs iaf av denna privatahyresvärden. Alla ligger blandade i samma hus.
What if: grannen är westernryttare och rider i ett par jeans... Som läggs i förråden.Och ingen vet om att dessa har varit i stallet, undrar om grannen då får fortsatt astma eller om grannen får astma för att han ser att det är ett par ridbyxor...Grejen är att dem rena schabraken och sånt ligger i en typ dynlåda/byrå så det är inget dem kan se men självklart kan det kanske ge allergiska reaktioner. Konstigt dem inte sagt till mig och min sambo om våra hästsaker men det kommer kanske :O
What if: grannen är westernryttare och rider i ett par jeans... Som läggs i förråden.Och ingen vet om att dessa har varit i stallet, undrar om grannen då får fortsatt astma eller om grannen får astma för att han ser att det är ett par ridbyxor...
Och vad skulle hända om någon ställde dit en utemöbel som varit angorakattens favorit men som ingen vet om att det förhåller sig på det viset.
Jag har respekt för astma och att man får svårt att andas, men detta tror jag har helt andra syften....