Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du får ju ersättning om du skulle ha jobbat nån av dagarna då kursen går (om det är en uppdragsutbildning), men det kanske är svårt att få ledigt?Jag har funderat men det fungerar så dåligt med mitt jobbschema när kurser (korta) etc är på helgerna, jag jobbar minst en dag 4 av 5 helger.
Du får ju ersättning om du skulle ha jobbat nån av dagarna då kursen går (om det är en uppdragsutbildning), men det kanske är svårt att få ledigt?
Hur gör man för att få jobba på tävlingarna?Här är en till, har varit medlem sen jag var liten och gick på djurskolan + massa läger. Efter det har jag gjort Risk- och säkerhetsutbildningen, grundkursen, diverse annat och är inne på mitt 4e horse show. Kurserna är både lärorika och väldigt roliga att genomföra tips inför brandövningarna, ta inte en jacka med gigantisk huva, jag hade väldigt svårt att se vad jag gjorde
Markera texten och klicka på ta bort textformatering (Tx)(HUR ändrar man storlek på texten???)
Hur gör man för att få jobba på tävlingarna?
Har nu anmält mig för pass torsdag till lördag, ska bli enormt kul!!Skickar ett pm till dig!
Då kanske vi syns, jag jobbar lördag eftermiddag och kväll bl.a :-)Har nu anmält mig för pass torsdag till lördag, ska bli enormt kul!!
SKOJ!!! Jag ser verkligen framemot det, även om jag just nu är snudd på medvetslös.... Näst sista dagen på grundkursen, och vi börjar bli smått hysteriska när vi blir trötta. Man skulle kunna tro att vi är tolv, skrattat så att jag har konstant ont i meagenDå kanske vi syns, jag jobbar lördag eftermiddag och kväll bl.a :-)
Om jag förstått stadgarna rätt så förlängs avtalet automatiskt med fyra år i taget, förutsatt att man uppfyller sin del med repetitioner.Ni som är medlemmar hur funkar det med överenskommelsen man skriver på? Gäller den resten av livet så länge man är frisk och inte fär gammal?
Om jag förstått stadgarna rätt så förlängs avtalet automatiskt med fyra år i taget, förutsatt att man uppfyller sin del med repetitioner.
Man skriver under att man kan ställa upp, men det är inte tvingande.