Jag hade varit så nyfiken att jag ringt på den lägenheten och frågat och sagt som det var
Det hade nog jag också gjort.
Lugnt och sansat knackat på och om dom öppnat förklarat situationen, kanske dom bor där i väntan på annat.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag hade varit så nyfiken att jag ringt på den lägenheten och frågat och sagt som det var
Hoppas det har nån bra förklaring och att det ordnar sig.det helt plötsligt det hängde gardiner på balkongen till lägenheten jag ska hämta nycklar till i veckan.
Bra! Håller tummarna för att någon av dem ska passa.Jodå, den lägenheten som vi tittade på är uthyrd, av misstag egentligen men nu har dom tack gode gudrun två andra som är aktuella som vi ska titta på. Exakt hur det här gick till vet jag inte men det var hur som inte meningen. Fortsättning följer helt enkelt.
Så skönt iaf; det kanske tom blir ännu bättre med en av dem. Fingers crossed.två andra som är aktuella som vi ska titta på.
Och fortsättningen lyder...?Jodå, den lägenheten som vi tittade på är uthyrd, av misstag egentligen men nu har dom tack gode gudrun två andra som är aktuella som vi ska titta på. Exakt hur det här gick till vet jag inte men det var hur som inte meningen. Fortsättning följer helt enkelt.
Och fortsättningen lyder...?
*nyfiken*