Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre och i viss mån ironi. Jag är norrlänning bosatt i Skåne och fick för en tid sedan höra att det inte är lika vanligt att uttrycka sig...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 887
Senast: Jeffery
·
Äldre Kanske onödig tråd, men måste få lite lugn i själen. Mår dåligt över att ta konflikter med folk som jag tycker bra om. Har vansinniga...
Svar
5
· Visningar
1 299
Senast: gulan
·
Äldre Ja, dessa trafikregler som man ska hålla koll på. De ändras, kommer nya osv. Gäller att hålla sig uppdaterad. Själv har jag börjat...
21 22 23
Svar
448
· Visningar
22 209
Senast: Monstermom
·
Äldre Ja, jag blir vansinnig. Jag har tvärt nada koll på vad man "ska" ha på sig nuförtiden. Bor och lever i ridbyxor eller jeans i min...
Svar
14
· Visningar
1 197
Senast: Karfitsa
·
Äldre Hej! Snälla ni, nu behöver jag mycket pepp och bara positiva saker med att åka båt till Helsingfors. Jag har blivit bjuden på en resa...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
6 058
Senast: sjoberga
·
Äldre Nu behöver jag hjälp av någon som är hyfsat insatt i bostadslåns världen för jag och sambon sitter och klurar på hur vi ska fixa det...
Svar
14
· Visningar
4 819
Senast: Inte_Ung
·
Äldre Okej, det här kanske kommer låta skitlöjligt för en del men det skiter jag i. Min cykel har repats. Min sprillans nya Crescent som jag...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 329
Senast: gul_zebra
·
Äldre Det gör inte jag men en sak jag alltid har undrat är om de som bor på typ ven, Fårö eller liknande alltid måste anpassa sig till de...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
5 832
Senast: lady_vip
·
Äldre Är i färd med att söka körkortstillstånd, men behöver ett läkarintyg pga min aspergerdiagnos. Skickade in en förfrågan om tid till min...
2
Svar
30
· Visningar
6 093
Senast: Rosett
·
Äldre Hej, Jag är ute i god tid i mitt julklappsletande men jag har kört fast lite grann. Det finns en person i min familj som fick en stroke...
Svar
3
· Visningar
785
Senast: Lavine
·
Äldre med tragiska konsekvenser. http://www.dn.se/ledare/signerat/hanne-kjoller-nar-polisen-blir-bedragare/ Det finns mycket att ta tag i...
Svar
19
· Visningar
1 345
Senast: Raderad medlem 19815
·
Äldre Hej! Enda sen jag började plugga på universitetet så har det blivit ohållbart att ha med två väskor till skolan, alltså då en...
Svar
4
· Visningar
1 046
Senast: Septicemia
·
Äldre Nu ska det köpas en bil. Av någon anledning har både jag och sambon snöat in på Volvo 50, antingen 1,6D DRIVe eller en D2, årsmodeller...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
6 413
Senast: Ava22
·
Äldre Har äntligen fått möjlighet att ta körkort :banana: Kruxet nu är att jag är så jäkla osäker och tvivlar på om jag kommer klara av...
10 11 12
Svar
226
· Visningar
14 040
Senast: Inte_Ung
·
Äldre Nån som tittar? Jag blir så stolt över vårt land. http://www.regeringen.se/ Djupt imponerad av Michael Wolf, VD på Swedbank. Sånt...
Svar
0
· Visningar
422
Senast: Sleepy
·
R
Äldre Jag har googlat och googlat men googlar uppenbart fel ord. Vad exakt är det man skriver på när man gifter sig? Vad står det på papperet?
2 3
Svar
55
· Visningar
3 986
Senast: Hyacinth
·
Äldre Ja, som rubriken lyder :) Jag har gjort en detaljerad budget där jag räknat in SAMTLIGA månadskostnader. Det blev: - Hyra - El - Mobil...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
13 384
Senast: Lilla
·
Äldre Tänkte skaffa Netflix då folk har rekommenderat Homeland. Vad tycker ni om Homeland? Vilka andra serier finns på Netflix som ni gillar...
2
Svar
22
· Visningar
1 469
Senast: Sleepan
·
Äldre Just nu är jag inne på att lyssna på fantastiska covers. Vad har ni för favoritcovers? Jag älskar lugna, gärna akustiska, covers. Dessa...
2
Svar
23
· Visningar
1 906
Senast: em76
·
Äldre Jag har nyligen separerat, och jag och exet var/är överens om att jag skulle bo kvar i huset, mkt pga sonens skull,att han skulle få ha...
Svar
19
· Visningar
7 337
Senast: Calazirya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama