Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Ska gräva ner nätverkskabel mellan husen på gården, och kommer att ta hjälp av en sk kedjegrävare. Vore ju dock olyckligt om de skulle...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 892
Senast: Monstermom
·
Äldre Min mormor gick bort för ett par månader sedan och lämnade efter sig ett stort hus med mängder med saker, kläder, möbler, smycken m.m...
Svar
6
· Visningar
1 150
Senast: Pigalle
·
Äldre Som rubriken lyder, vilken utrusning har ni i bilen? Tänker alltså på sådant som används vid eventuella olyckor och annat bra att ha?
2 3 4
Svar
69
· Visningar
3 668
Senast: Trott
·
A
Äldre Ja som rubriken lyder, skulle ni kunna tänka er att dela sovrum, tält eller säng med obekanta eller ytligt bekanta av samma eller...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
5 313
Senast: tanten
·
Äldre Jag vill ha en adventskalender till min sambo! Men de flesta för vuxna är bara hudvård och smink och det är inget han är intresserad...
Svar
18
· Visningar
2 003
Senast: susanne
·
Äldre Det körd hej vilt i trafiken tycker jag. Ingen hänsyn till heldragen linje, spärrområde, fartgränser, medtrafikanter osv. Vad beror det...
2 3
Svar
59
· Visningar
2 259
Äldre Använder ni betal- eller gratisvarianten? Vad är skillnaden förutom ingen reklam och att kunna bläddra obegränsat? Kan man tex lägga in...
2
Svar
34
· Visningar
1 970
Äldre Skulle precis lägga mig när jag kom att tänka på vinstskatten. Googlade lite nu men befinner mig antingen i total chock eller så har...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
4 902
Senast: Korven
·
Äldre Jag har tappat namnet på en klädbutik online från USA som jag verkligen skulle vilja hitta igen. Den säljer mycket eller bara herrkläder...
Svar
4
· Visningar
659
Senast: Tarnin
·
Äldre Innan jag googlar mig galen; kan nån förklara innebörden av 1/2", 1/4" och 3/8"? Jag förstår att det är tum, men på vad? Är det själva...
Svar
10
· Visningar
2 208
Senast: Snubbelfot
·
Äldre Jag undrar om det är någon mer där ute som när man var yngre alltid kunde köpa presenter, men sen när man blir äldre blir det svårare...
2
Svar
25
· Visningar
1 915
Senast: Bexzor
·
Äldre Har i somras flyttat från lägenhet till villa och är intresserad av att veta vad ni andra som bor i villa/radhus/kedjehus etc har för...
Svar
8
· Visningar
1 183
Senast: em-pirre
·
Äldre Kan man på något smidigt sätt ta reda på vem som äger en viss bit mark? Sambon och jag håller på att leta hus och har hittat ett par...
Svar
8
· Visningar
7 997
Senast: skogaliten
·
Äldre Någon från Sverige hade ringt mig idag och jag känner inte igen numret. Kan jag ta reda på vem som ringt? Eller måste jag ringa tilbaka...
Svar
7
· Visningar
864
Senast: Anna
·
Äldre Hur noggranna är ni med att det ska vara äkta stearin i era värmeljus?
Svar
5
· Visningar
472
Senast: Dessy
·
Äldre Alltså NÄR och VAR visas Dowton Abby. Jag blir inte klok på det. Någon som kan upplysa mig?
7 8 9
Svar
170
· Visningar
11 826
Senast: Killaloe
·
Äldre Vad tror ni? Kommer bostadsbubblan att spricka? Vilka faktorer tror ni kommer spela in?
Svar
5
· Visningar
656
Senast: mino
·
Äldre Jag skall hitta på en rolig/edgy slogan till min jobbtröja (jobbar i ett café) men mitt huvud står helt stilla. Min idé var "my cupcake...
Svar
18
· Visningar
2 435
Äldre Jag köper inte nya möbler och mattor. Jag köper saker. Någon grej nästan varje lön. På inköpslistan står en varmluftspistol (nästa...
2
Svar
28
· Visningar
2 209
Senast: tanten
·
Äldre Började prata med några vänner häromdagen. Det visade sig att vi gjorde rätt olika. Vissa städade varje dag, vissa en gång i månaden...
21 22 23
Svar
446
· Visningar
22 844
Senast: julgrisen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Border collie?
  • Är dagens hundägare eller hundar problemet?
  • Täcke...

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka