Det sägs att man minst ska ha en månadslön i buffert, men det skadar aldrig att ha mer förstås.Fast om man blir oväntat sjukskriven kan det ta flera månader innan ersättning kommer. Så då är det bra med besparingar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det sägs att man minst ska ha en månadslön i buffert, men det skadar aldrig att ha mer förstås.Fast om man blir oväntat sjukskriven kan det ta flera månader innan ersättning kommer. Så då är det bra med besparingar.
Ja jag gillar att veta att jag klarar mig ett par månader om jag tex blir sjukskriven.Det sägs att man minst ska ha en månadslön i buffert, men det skadar aldrig att ha mer förstås.
Fast om man blir oväntat sjukskriven kan det ta flera månader innan ersättning kommer. Så då är det bra med besparingar.
Precis, det är en trygghet att veta att man klarar sig i ett par månader.Ja jag gillar att veta att jag klarar mig ett par månader om jag tex blir sjukskriven.
Jag skrev det som ett tillägg på att du skrev att det finns trygghetssystem. Det finns sådana, men man kan inte lita helt på dem och därför behövs lite besparingar.Jag har inte dissat besparingar. Bara det som gäller stora kontantlager på banken som inte är min melodi. Fast å andra sidan används ju också de pengarna till att finansiera företag så det är inte så illa som det kan låta.
Jag skrev det som ett tillägg på att du skrev att det finns trygghetssystem. Det finns sådana, men man kan inte lita helt på dem och därför behövs lite besparingar.
Enorma besparingar har inte jag heller. Men jG vill ha pengar så jag klarar mig några månader.Jag känner mig trygg utan att ha enorma reserver på banken. Och det är till stor del baserat på de allmänna trygghetssystem som finns, den livssituation jag befinner mig i och de privata försäkringar genom tjänsten jag har.
Ja det gör jag absolut Det var tack och lov länge sedan jag var så fattig att jag inte kunde göra det. Jag lever helt okej på den summan.Ja fast onödig är en sak men om du drar av mediciner och allt annat kan det ju inte bli mkt kvar till mat? Äter du dig mätt?
Då är jag imponerad.Ja det gör jag absolut Det var tack och lov länge sedan jag var så fattig att jag inte kunde göra det. Jag lever helt okej på den summan.