Det var bra mycket bökigare.Livet fungerade utmärkt tidigare utan att man var nå- och spårbar hela tiden,
Och mindre säkert.
Det vill jag inte ha tillbaka.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det var bra mycket bökigare.Livet fungerade utmärkt tidigare utan att man var nå- och spårbar hela tiden,
Jag kollar flera gånger per dag på min banks app där jag ser hur mycket pengar jag har på kortet, tycker det är väldigt lätt att hålla koll på hur mycket pengar man har.
Och jag tycker precis tvärt om, livet är mycket bökigare när man förväntas vara nåbar hela tiden.Det var bra mycket bökigare.
Och mindre säkert.
Det vill jag inte ha tillbaka.
Man behöver inte vara nåbar bara för att man är spårbar.Och jag tycker precis tvärt om, livet är mycket bökigare när man förväntas vara nåbar hela tiden.
Jag har som tidigare sagt inget intresse av att vara spårbar heller. DN hade en väldigt intressant artikel tidigare där de visade att det gick att följa reporterns väg till dagis, jobb, svampskogen och bl a när han träffar sina källor vilket var illavarslande. Som reporter ska man ju skydda sin källa, men då det går att spåra varje steg som tas om man har en sk smart phone går det att ringa in personer väldigt lätt.Man behöver inte vara nåbar bara för att man är spårbar.
Nåbar är jag bara när jag vill.
I övrigt så svarar jag bara inte.
Om någon vill något så får de skicka ett SMS som jag kan läsa när jag själv väljer att göra det.
Ja så är det.men då det går att spåra varje steg som tas om man har en sk smart phone går det att ringa in personer väldigt lätt.