Jag flyttar till Linköping! Buketräff?

har skickat ett pm med mina uppgifter nu!
Fika innan låter som en bra idé :) jag är ju borta på helgerna rätt ofta men kan jag så kommer jag!

Nu är vi anmälda! Vi fick det fyndiga och påhittiga namnet "Team Buke". (min kompis som inte är hästmänniska får stå ut med det) :)
Fika låter bra! Jag är borta helgen som kommer men helgen efter det kanske (alltså 9-10/5)?

Äntligen lite sommarfeeling!
Någon som är sugen att ses på aw nån kväll? Ta en öl och bara prata lite strunt. :)

Nu är det dags att ta tag i en ny träff!
Mitt förslag är dricka vin antingen nästa helg eller helgen om tre veckor, men jag är öppen för andra förslag. :)
Vilka är på?

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 281
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag är mitt inne i första sommaren med att försöka odla ätbara grejer på min plats. Visst har jag pysslat mycket med trädgård tidigare...
Svar
4
· Visningar
700
Senast: cassiopeja
·
Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
13 342
Senast: LovingLife
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag kände mig så jävla pepp på att få sätta tänderna i husrestaurering och trädgårdsomvandling inkl odling så att jag nästan dreglade...
Svar
1
· Visningar
1 486
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama