tigerflicka
Trådstartare
Therese är på iaf!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om jag börjar känna mig säker inför fredagens tenta är jag på. Upptagen onsdag kväll.Om någon vill hitta på nåt nån dag i veckan så är jag på! Kanske en repris på onsdagsfikan?
Då håller vi tummarna för att det går bra för dig med tentapluggetOm jag börjar känna mig säker inför fredagens tenta är jag på. Upptagen onsdag kväll.
Det hoppas jag med! Fast det känns lite sådär just nu...Då håller vi tummarna för att det går bra för dig med tentaplugget
Åh hatar paniken sista veckan innan tenta. Men håller både tummar och tår för att det går bra för dig! Ibland tror jag det är ett bra tecken att det känns åt skogen ett par dagar innan, hellre då liksom...Det hoppas jag med! Fast det känns lite sådär just nu...
Tack, det känns som det behövs!Åh hatar paniken sista veckan innan tenta. Men håller både tummar och tår för att det går bra för dig! Ibland tror jag det är ett bra tecken att det känns åt skogen ett par dagar innan, hellre då liksom...
Grattis! Hoppas att allt är bra med er.Jag hade gärna följt med men blev mamma för en månad sen så det är lite tidigt att vara ute och träffa folk men närmre våren kan jag nog hänga på nån gång!