Jag flyttar till Linköping! Buketräff?

Har precis kommit hem efter att ha fastnat i stallet lite akut så jag hinner inte komma i kväll :( Får inte ihop det tidsmässigt.

Istället för att plugga funderar jag över nästa träff... :angel:
Jag åker hem till Småland i helgen, men kan tänka mig att hitta på nåt lagom oavancerat i veckan eller nästa vecka.
Någon som har nåt förslag? :)

Istället för att plugga funderar jag över nästa träff... :angel:
Jag åker hem till Småland i helgen, men kan tänka mig att hitta på nåt lagom oavancerat i veckan eller nästa vecka.
Någon som har nåt förslag? :)
Nu ska jag väl lyckas ta mig tid, tredje gången gillt ;) Vad sägs om en fika i början på veckan? Kanske runt 18 snåret?

Åh jag hade gärna tagit en fika, men min mor (som brukar va hundvakt) är bortrest till onsdag nästa vecka så då kan jag inte tyvärr pga hundarna...
Men hänger gärna på nån annan gång :)

Onsdag 4/2 menar vi va? (Bara för att vara säker!)
Funkar för mig! Gärna nåt ställe som har mer matigt än bara kakor, det är ju lagom tid för att äta middag då. :)

Jag jobbar tyvärr då. Även om jag börjar 19:42 så känns det lite tajt. Men det blir fler gånger gissar jag :D

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 284
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag är mitt inne i första sommaren med att försöka odla ätbara grejer på min plats. Visst har jag pysslat mycket med trädgård tidigare...
Svar
4
· Visningar
701
Senast: cassiopeja
·
Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
13 342
Senast: LovingLife
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag kände mig så jävla pepp på att få sätta tänderna i husrestaurering och trädgårdsomvandling inkl odling så att jag nästan dreglade...
Svar
1
· Visningar
1 487
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama