Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Elemental bar var superbra "hängställe" med specialinriktning mot cocktails, men det stället la tyvärr nedGodislagunen (tror jag den heter) och den urtrista hamburgerhaket ligger mittemot.
På Ågatan gäller det att vara ganska exakt eftersom allt ligger så tajt, lätt att det blir fel annars.
Jag har för mig att det hette något med Elements eller liknande men tror inte den är kvar, tror de byggde ihop allt till en liknande foodcourt eller nått nu.
Kommer du med imorgon @FiaM ?1854 har varit fullsatt de gånger jag har varit där så jag tror att det kan vara svårt att få plats, tror i och för sig att man kan boka bord via nätet där så det borde ju gå att kolla
Ska försöka men är lite osäker på om jag orkar, den här veckan har varit tuff...Kommer du med imorgon @FiaM ?
Det har gått över alla förväntningar, så jag är himla nöjd!Ska försöka men är lite osäker på om jag orkar, den här veckan har varit tuff...
Hur har det gått för dig?