Jag flyttar till Linköping! Buketräff?

Jag har tyvärr fått förhinder, men det var ju osäkert om jag skulle hinna från början. Hänger också gärna på en annan gång :)

Åh typiskt... har glömt att kolla i den här tråden o nu missar jag dagens fika... :/

Hänger härna på om det blir fler gånger!

Har ni bestämt när det blir drinkkväll??

Jag kan på fredag isf, även om jag håller mig till alkoholfritt pga löshoppning på lördag morgon ;)

Precis som tigerflicka vill jag också tacka för trevligt sällskap igår. Lite synd dock att inte alla hade möjlighet att komma. Tycker definitivt att vi snart ska ha en drinkkväll och hoppas då att fler kan vara med.

Roligt att höra att din första dag på universitetet gick bra!

För min del tror jag att det funkar med drinkkväll på fredag. Som ny i stan har jag ju inte rasande många planer om dagarna än. :)

För min del tror jag att det funkar med drinkkväll på fredag. Som ny i stan har jag ju inte rasande många planer om dagarna än. :)

Då tycker jag att vi bestämmer det! Inte för tidigt bara, jag försöker sälja en häst och det kommer en kille och provrider på fredag :) Men vi lär väl vara klara vid 20 som senast, hoppas jag verkligen XD

Jag ska kolla om jag fixar hundvakt, o isf hänger jag gärna med på fredag!
Trots att jag känner mig lite nervös då jag inte känner någon här i gruppen.. :o men behöver verkligen komma ut lite o lära känna nytt folk

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 284
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag är mitt inne i första sommaren med att försöka odla ätbara grejer på min plats. Visst har jag pysslat mycket med trädgård tidigare...
Svar
4
· Visningar
701
Senast: cassiopeja
·
Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
13 342
Senast: LovingLife
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag kände mig så jävla pepp på att få sätta tänderna i husrestaurering och trädgårdsomvandling inkl odling så att jag nästan dreglade...
Svar
1
· Visningar
1 487
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Kall lägenhet
  • Göra egen tvål
  • Vad gör vi? Del CCV

Hund, Katt, Andra Djur