Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack för en trevlig fikastund igår, alla inblandade!
Jag ser redan fram emot drinkkvällen, och hoppas att många vill hänga med då!
Det har gått bra! Det verkar vara både snälla studenter och lärare och jag kände mig mindre ringrostig än jag trodde.Tack själv! Hoppas det gick bra med nya klassen idag(?)
För min del tror jag att det funkar med drinkkväll på fredag. Som ny i stan har jag ju inte rasande många planer om dagarna än.
När tror du att du kan vara i stan? 21? 21.30? 22?Då tycker jag att vi bestämmer det! Inte för tidigt bara, jag försöker sälja en häst och det kommer en kille och provrider på fredag Men vi lär väl vara klara vid 20 som senast, hoppas jag verkligen XD
När tror du att du kan vara i stan? 21? 21.30? 22?
Vad säger ni andra Linköpingsfolk? jag kan tänka mig 21-21.30-tiden.21 borde inte vara några problem
Eller vilken tid som helst efter det som passar folket
Vi som träffades i söndags kände inte varandra sen innan!Jag ska kolla om jag fixar hundvakt, o isf hänger jag gärna med på fredag!
Trots att jag känner mig lite nervös då jag inte känner någon här i gruppen.. men behöver verkligen komma ut lite o lära känna nytt folk