Jag flyttar till Linköping! Buketräff?

Jag tycker ärligt talat att de från Rimforsa/Kisa låter värre! :crazy: De från Mjölby kan även de ha en ganska spännande variant... O_o
Haha, kul att du säger så. Jag är född och uppvuxen i Mjölby och sambon är uppvuxen i Rimforsa. Är det då läge att tycka synd om våra framtida barn?

Men tack då:devil:....jag kommer från Rimforsa:p

Men jag pratar INTE den där hemska inhemska Rimforsa dialekten :D
Möjligtvis kan nåt hamna där ibland typ "ordet" gå dääään! :angel:
Översättning: Gå bort! :p
Sambons syster har en hund som lystrar till kommandot "gå däään" :banghead:. Inget annat än en riktig östgöte kan ta hand om den hunden i alla fall ;)

Idag har jag hämtat ut nycklar till min nya lägenhet! :)

Vad säger ni om en fika 18/1 (en söndag) vid 16.30? Vilka kan då?
Jag har inte särskilt bra koll på fikaställena i stan, men det finns det nog nån annan som har!

Vardag em/kväll är det ju naturligtvis mer öppet, men oavsett så behöver ni inte hänga upp er på att jag jobbar. Antingen kommer jag senare eller så får det bli ytterligare en träff då jag kan komma :)

@tigerflicka

Du missade poängen... ;)
Fast jag tycker söndag eftermiddag är en bra tid ändå, även om det inte finns nåt mysigt/trevligt ställe som har öppet. Eller vad finns det annars för söndagsöppna ställen som har öppet tidigare på dagen? (jag har mest bara druckit öl i Linköping, nästan aldrig fikat)
Annars kommer jag bara vara nervös hela söndagen inför skolstarten dagen därpå. Jag har inte pluggat på 8,5 år och tycker att det känns ganska läskigt att börja igen! :)

Fast jag tycker söndag eftermiddag är en bra tid ändå, även om det inte finns nåt mysigt/trevligt ställe som har öppet. Eller vad finns det annars för söndagsöppna ställen som har öppet tidigare på dagen? (jag har mest bara druckit öl i Linköping, nästan aldrig fikat)
Annars kommer jag bara vara nervös hela söndagen inför skolstarten dagen därpå. Jag har inte pluggat på 8,5 år och tycker att det känns ganska läskigt att börja igen! :)
Jag tycker det blir bra en söndag eftermiddag men har absolut ingen kolla alls på vad som är öppet. Men något mer öppet borde väl finnas?
Förstår din nervositet, jag börjar plugga den 12 för första gången på 10 år och är redan nervös !

EH funkar helt ok för mig och en söndagkväll är det nog rätt lugnt där, kan vara lite rörigt annars.

Jag fikar inte så ofta trots att jag bor här, så jag har också rätt dålig koll på alla små fikahak..

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 284
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag är mitt inne i första sommaren med att försöka odla ätbara grejer på min plats. Visst har jag pysslat mycket med trädgård tidigare...
Svar
4
· Visningar
701
Senast: cassiopeja
·
Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
13 342
Senast: LovingLife
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag kände mig så jävla pepp på att få sätta tänderna i husrestaurering och trädgårdsomvandling inkl odling så att jag nästan dreglade...
Svar
1
· Visningar
1 487
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama