vilket stall står du i nu?Gröna. Hästen heter Dilba, vi hade en box någonsans i mitten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
vilket stall står du i nu?Gröna. Hästen heter Dilba, vi hade en box någonsans i mitten.
Man behöver inte vara senior!Jag är inte senior (än) men håller också till i linköpingstrakten. Söderom.
Jag och katten kommer till stan troligen 16:e. Så efter det sen nån gång?Jag är inte heller senior, men bor centralt i Lkpg och träffas gärna i mån av tid (terminstenta strax efter årsskiftet).
Om 2-3 veckor flyttar jag äntligen till Linköping!
Jag vill såklart lära känna massa nya människor och kom då på att Buke är fullt av massa härliga människor och hel del i/runt Linköping?
Det skulle vara kul med en buketräff! Finns det nån/några som tycker det låter som en bra idé?
Jag är en helt vanlig (ovanlig?) knasboll som är okomplicerad och som ser det positiva i (nästan) allt.
Jag och katten kommer till stan troligen 16:e. Så efter det sen nån gång?
Vad kul att det är så många som vill med!
Vad tror ni om 17:e eller 18:e? Jag kan behövs en paus i flyttstöket då!
Tack! Det känns himla bra att snart vara östgöte!Jag bor också i Linköping. Välkommen hit!
Tack! Det känns himla bra att snart vara östgöte!
Du får träna på dialekten. Jag har bott här i 3½ år och pratar östgötska ibland. Annars har jag jättelätt för att snappa upp dialekter men östgötskan (tack och lov) tar bra lång tid att lära sig. Det är de i Norrköping som pratar som värst.
Haha, jag vet inte om jag vill bli riktigt så östgötsk(?) så jag byter dialekt.Du får träna på dialekten. Jag har bott här i 3½ år och pratar östgötska ibland. Annars har jag jättelätt för att snappa upp dialekter men östgötskan (tack och lov) tar bra lång tid att lära sig. Det är de i Norrköping som pratar som värst.
Men tack då....jag kommer från RimforsaJag tycker ärligt talat att de från Rimforsa/Kisa låter värre! De från Mjölby kan även de ha en ganska spännande variant...
Sorry, vet bara att jag har träffat några som kommer i från skogarna däromkring och deras sätt att prata var ehh... ja, jag tror du förstår.Men tack då....jag kommer från Rimforsa
Men jag pratar INTE den där hemska inhemska Rimforsa dialekten
Möjligtvis kan nåt hamna där ibland typ "ordet" gå dääään!
Översättning: Gå bort!
Jag vet precis vad du menar Och jag skäms varenda gång man hör dom och alla tycks tro att man måste prata så om man kommer därifrånSorry, vet bara att jag har träffat några som kommer i från skogarna däromkring och deras sätt att prata var ehh... ja, jag tror du förstår.