stjarnhimmel
Trådstartare
Har ett gäng advokater på jobbet..Eller jaga advokater - men det kanske hör mer hemma i datingtråden.
Och dem vill jag i alla fall inte jaga.
Och inte äta heller...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har ett gäng advokater på jobbet..Eller jaga advokater - men det kanske hör mer hemma i datingtråden.
Då är det fel drinkar...Nja... Ibland så märks det mer efter några drinkar...
Då får du ta en drink med avokado och tomat.Då är det fel drinkar...
Jag blir synnerligen omogen efter en tequilaafton t.ex...
Verkar som om Tornblomman blivit Inkognito senaste dygnet, så att ingen ska känna igen henne om hon åker till Paris ... Hmmmmmm .....Jag läste "Hjälp SÄPO äta avokado"
Oj nu avslöjade jag mig... Det är jag som är SÄPO.Jag läste "Hjälp SÄPO äta avokado"
Haha nä micra har jag inte vågat pröva...Förutom de redan nämnda äpplena har jag ingen lösning på det akuta problemet (men jag kan säga att det inte är någon ide att micra dem, det hjälper verkligen inte ) men däremot brukar jag, om jag köper omogna avocados, låta dem ligga framme tills de är nästan mogna och sedan stoppa in dem i kylskåpet. Det förlänger ätbarhetstiden betydligt
Oj nu avslöjade jag mig... Det är jag som är SÄPO.
Eller så skulle tråden hetat hjälp mig äta advokater..:
SÅPO= Särskild Årbjuden Personlig Offwriter
SÄPO = stjärnis är populäraste ordvitsaren
Avokado mognar fortare med alla frukter.
Mognar också fortare m värme, tex lägg över element el i soligt fönster. Vänd dock på avokadon.
Ha den inte i kyl.
Om den mognar för snabbt är ett tips att mosa den i Keso och hackad rödlök och lägg på mackan som pålägg. Håller sig några dagar i kyl.
Jag har alltid stavat med c för det så jag sätt det i affärerna här väster om Vättern.Heter det avokado eller avocado?
Min mobil vill stava med kJag har alltid stavat med c för det så jag sätt det i affärerna här väster om Vättern.
Min mobil vill stava med k
Då är du inte överens med min mobilOm jag tolkar Google rätt är det bara på svenska att avocado med K ger några enstaka träffar, den rätta stavningen torde ju då vara med C.