Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men du har inte dubbelbokat bort dig va?gnagande känsla att jag hade glömt något
Jag vet hur det kan vara. Samma här faktiskt, men jag tänkte att man behöver litet distraktion och upplivning också. Det får bli en annan gång för dig!Jag måste nog tyvärr lämna återbud. Det har varit så sjukt mycket nu ett tag att jag nog måste tillbringa lite tid i mitt hem.
Jag vet hur det kan vara. Samma här faktiskt, men jag tänkte att man behöver litet distraktion och upplivning också. Det får bli en annan gång för dig!
Nej då. Bokar du bord?Men du har inte dubbelbokat bort dig va?
Det är väl inte försent, klockan är bara tre...?Åh, varför ska jag alltid få syn på sånna här trådar försent... får väl försöka en annan gång.
Tar 2 timmar med bilen, inte så sugen på att spontanåka bara sådär. Hade jag bott bara några minuter bort hade det gått att göra det spontant, men inte när det är så långt, då vill jag kunna planera. Typ övernattning osv, vill inte åka hem mitt i natten trött när det är så långt att köra. Så nä jag får ta det en annan gång, har heller inte så mycket bensin kvar i tanken och inga pengar kvar på kontot knappt och måste ta mig till jobbet fram till den 25:e, så det får bli en annan gång, är väl inte sista gången heller eller som ni träffas?Det är väl inte försent, klockan är bara tre...?
Hoppsan, såpass. Bara en dryg timme för mig, men jag sover över ändå.Tar 2 timmar med bilen
Ja, det är såpass, så känner jag behöver lite mer framförhållning än några timmar i alla fall, så med andra ord bättre lycka nästa gång för mig.Hoppsan, såpass. Bara en dryg timme för mig, men jag sover över ändå.
Och klart det blir fler tillfällen!
Fat chance. Ni får fråga er fram.Ni är väl fullt utstyrda i hästmasker och annat antar jag, så att vi hittar er?
Fat chance. Ni får fråga er fram.
(Ljusbrun jacka, svarta jeans och skjorta.)