Sv: Gengångare (serien)
Hon dog ju tydligen 78, vilket är 34 årsen, med andra ord i samma veva som även victor dog, var dammolyckan för 34-35 årsen? spännande.
Mina egna tolkningar bara, Adéle sa vid något tillfället att 'det händer igen' eller något liknande. Det plus självmordsförsöket ett år(?) tidigare gör att jag tycker det verkar som att hon har sett honom innan. Det kan ju dock ha menats med att hennes psykiska tillstånd kommer tillbaka. Behöver ju inte ha med Simon att göra alls men det måste ju funnits en anledning till självmordsförsöket, som jag tror hon dog av.Var hittar du det? Jag kommer inte ihåg att Simón försökt få kontakt med Adéle tidigare utan trodde första kontaktförsöket var när han kom till hennes fd lgh och frågade efter henne?
Jag har fått intrycket av att ingen riktigt vet varför hon dog. Sen stämmer det väl inte riktigt tidsmässigt om hon dog i samband med dammolyckan? Hände inte det för 50(?)årsen?Hon dog ju pga dammolyckan, de blev avskurna och flera svalt ihjäl, däribland hon medan han överlevde.
Hon dog ju tydligen 78, vilket är 34 årsen, med andra ord i samma veva som även victor dog, var dammolyckan för 34-35 årsen? spännande.
Senast ändrad: