Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men ja ! Jag tittar FORTFARANDE på den minst en gång om året. Fullständigt idiotförklarad av kollegor uppväxta i stan. Men jag som är uppväxt i en liknande by som den i serien ser typ min barndom. Och alla karaktärerna går verkligen att applicera på folk jag känner eller har känt.De svenska gamla: Hem till byn! DEN älskade jag - titelmusiken inte minst.....
Och det var så tragiskt när familjen (minns inte deras namn) sålde gården och flyttade till en lägenhet i stan.....Men ja ! Jag tittar FORTFARANDE på den minst en gång om året. Fullständigt idiotförklarad av kollegor uppväxta i stan. Men jag som är uppväxt i en liknande by som den i serien ser typ min barndom. Och alla karaktärerna går verkligen att applicera på folk jag känner eller har känt.
Familjen Persson. Och mamman vantrivdes sen hela serien igenom.Och det var så tragiskt när familjen (minns inte deras namn) sålde gården och flyttade till en lägenhet i stan.....
Åh - M.A.S.H. !!!Det gjordes verkligen bättre vinjetter till tv serier förr
Som M.A.S.H och Onedinlinjen mfl
Undrar vem som är den gemensamma nämnaren?Scott and Bailey!!
Gentleman Jack
Vigil
Men Vänner är också otroligt bra!