Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, Generation kill är fantastisk!BtVS ligger högt på listan, samt Generation Kill (som alla borde se, otroligt många som missat tyvärr). Sen kan jag se om typ NCIS och Criminal Minds hur många gånger som helst för de är perfekta slappserier.
Har många go-to serier eftersom jag gillar att se om saker när jag är trött så man inte missar något om man somnar.
Shogun är otroligt bra med fö.
ÄNTLIGEN nån annan som känner till Ponnyexpressen, folk brukar se ut som ett frågetecken när jag pratar om den!The Crown, Downtown Abbey, Shetland, Endeavor, Dr Quinn, Ponnyexpressen. Vet inte om de två sistnämna är lika bra i vuxenålder, men var besatt av dem i min ungdom
Sen är jag ändå fascinerad över det här med att se om serier och läsa om böcker, när man redan har sett dem och man kommer ihåg exakt vad som kommer att ske härnäst i varje scen och varje sida.
Jag tycker ofta jag lägger märke till nya detaljer när jag läser om en bok eller ser om en film. När man har koll på huvuddragen i handlingen så kan man fokusera på annat. Annars är det främst karaktärerna som gör att jag återvänder till en bok eller film, eller att det känns tryggt för att man vet vad man har att vänta. Tycker det finns mycket nytt i dagens läge som man bara blir besviken på.
Ja The good place var bra .Gillar mycket av det som har skrivits men saknar The good place och Madame secretary, två favoriter. The good place kräver dock att man orkar med flamset för att kunna se djupet, sista säsongen är helt underbar.
HUR kunde jag glömma Modern familyGilmore girls
Modern family
The office
The crown
Torka aldrig tårar
Givetvis Downton AbbeyDownton abbey, Gossip girl, The vampire diaries, McLeods döttrar.