Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Finns här någon som kan isländska? Eller hur hittar man någon som kan? :D
Svar
5
· Visningar
491
Senast: Kilauea
·
Äldre Nu är hösten här och med det även regn o rusk. Det finns inga dåliga väder så jag tänkte höra vad ni har för gummistövlar när ni klafsar...
12 13 14
Svar
262
· Visningar
19 491
Äldre På nyår är jag och sambon bjudna på maskeradfest som vi nog kommer gå på! Vi tänkte vara ett par från 20-talet och jag vill ha mig en...
2
Svar
38
· Visningar
4 644
Senast: pepp
·
Äldre Precis som rubriken säger så är jag ute efter filmer eller serier med starka, kvinnliga huvudroller. Bra exempel på vad jag är ute...
4 5 6
Svar
117
· Visningar
17 526
Äldre Nyår står oplanerad, men vi har haft det rätt så socialt på sistone, så i stället för att göra trånande facebookutrop om ifall några...
Svar
19
· Visningar
1 970
Äldre Mina föräldrar är inne på sin tredje Toyota RAV4. Jättenöjda, men har märkt mystiska problem om man kopplar på släp. Nu sist när min...
Svar
11
· Visningar
6 150
Senast: Tora
·
Äldre Jag har börjat fundera lite kring sommarens semester då vi ska fjällvandra och jag tänkte fiska lite här efter tips på rutter. :)...
2
Svar
23
· Visningar
1 531
Senast: Derivata
·
Äldre Har egen brunn, och har emellanåt i höst/vinter råkat ut för att vattnet helt plötsligt blivit brunt. Inte téfärgat brunt utan helt...
Svar
12
· Visningar
11 679
Senast: Hedinn
·
Äldre Jag beställde en klänning ifrån Nelly som jag fick skicka tillbaka. Betalade frakt+faktura avgift så som det stod på retursedeln. I...
Svar
8
· Visningar
4 911
Senast: mandalaki
·
Äldre Vi funderade i en annan tråd på hur ofta folk tvättar sina kläder. Jag personligen ser ingen vits med att tvätta om plaggen inte är...
5 6 7
Svar
124
· Visningar
10 709
Äldre Jag är dessertansvarig på nyår och letar runt efter lite inspiration.. Har ni några tips? Gärna något lite fancy, eller som i alla fall...
2
Svar
32
· Visningar
3 538
Äldre Står mitt i flyttstädning och har en fläckig gummilist på frysdörren som jag inte får ren. Är det någon som sitter på något bra knep för...
Svar
8
· Visningar
1 118
Senast: gul_zebra
·
Äldre Någon som vet vart man kan vända sig? Är ute efter några timmars uteritt i vacker miljö med min familj till sommaren.
Svar
3
· Visningar
604
Senast: Sleepy
·
Äldre Vi ska ha lite tapas på nyår där alla tar med sig en varsin liten rätt. Jag ska stå för salladen. Jag älskar sallad men har dålig...
Svar
15
· Visningar
1 886
Senast: Sleepy
·
Äldre Tittar in här för att be om hjälp till min ungdom. Hon tycker om att fixa med naglarna och jag skulle vilja överraska henne med något...
Svar
9
· Visningar
1 253
Senast: Shenzi
·
Äldre Är dessa jeans ovanlig hållbara eller har jag bara haft tur? Sliter normalt sett ut ett par jeans på ett år (de spricker ofta i grenen)...
Svar
0
· Visningar
350
Senast: fejko
·
Äldre Jag ska hälsa på en kompis som pluggar i Australien. Han längtar efter marabou och lösgodis. Tänkte att det är självklart att jag tar...
2
Svar
27
· Visningar
13 095
Senast: MattiZ
·
Äldre Var ju hundra år sedan vi hade en sådan, och inte kan väl jag vara ensam om att sitta hemma en lördagkväll med buke som sällskap? Vad...
6 7 8
Svar
145
· Visningar
8 211
Senast: Emtherlia
·
Äldre Har precis tittat på de nya bönderna, och tycker att det verkar vara ett lovande startfält! Jag fick en bättre känsla för de här...
61 62 63
Svar
1 255
· Visningar
100 370
Senast: Kaki
·
Äldre Den 29-30 januari kommer vi befinna oss Varberg. Men - vad finns det att göra i Varberg? :p Aktiviteterna skall passa barn i 2-3 års...
Svar
12
· Visningar
882
Senast: YaHilweh
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama