Helgtråd!

Vi har köpt en ny säng, den gamla sålde vi igår. Den nya sängen får vi i mitten av dec.. Så var sover vi nu? Inatt blåste vi upp en luftmadrass som läckte så vi låg på golvet mitt i natten. Lade mig i soffan ist och sov lika dåligt. Kommer bli två jobbiga veckor känner jag...

Åh. Lider med dig! /Mvh hade två veckor som bostadslös och sov på luftmadrass :p

Låter knepigt. Finns det någon du kan bolla med? Vem är det som godkänner rapporten i slutändan?

Det är högsta chefen som fattar det slutliga beslutet. Hon är dock inte så kunnig i sakfrågorna, så det behöver vara förankrat hos mellanchefer och mer erfarna kollegor, vilket är det jag brottas med nu.

Jag kan bolla med min kollega som gjort mycket av utredningsarbetet och skrivit grundtexten, men vi är rätt hemmablinda båda två och ungefär lika förvirrade, så det blir inte så konstruktivt.

Nu har jag läst igenom det mesta, så ska snart sova och får fortsätta imorgon. Hoppas det blåser mindre imorgon då jag ska till stallet.

God morgon tråden! Fortfarande ont i halsen och ryggen men idag blir det mysigt ändå eftersom jag ska träffa familjen:love:

@Emtherlia God morgon! :) Kul att träffa familjen!

Jag ska roa mig med inomhusaktiviteter idag, jag tycker inte om blåst :p (då har vi det ändå ganska lugnt här...)

God morgon tråden! Fortfarande ont i halsen och ryggen men idag blir det mysigt ändå eftersom jag ska träffa familjen:love:

Åh vad fint med familjemys! :)

Jag ligger återigen i soffan. Totalt igenkorkad näsa trots sköljning (alltså, älskar nässköljare, haha) och Nasonex.
Huvudvärk i pannan så det är snart dax för värktabletter...

Nu har jag umgåtts med familjen hela dagen och är ganska slut:p Först dålig sömn och sen lite barnskrik. Aaaah jag älskar att inte ha barn:D

@zassoo vad har det blivit för inomhusaktivteter?

@Sleepan Men vad tråkigt! stackare, avskyr att vara sjuk.

@Emtherlia Julpyntning, titta på hoppning från Friends, spela tv-spel, tvätta kläder, äta mer chips :p Typ så. Och nu ska jag yoga och sen gå och lägga mig för klockan ringer 04:30 imorgon :cry:

Nu har jag umgåtts med familjen hela dagen och är ganska slut:p Först dålig sömn och sen lite barnskrik. Aaaah jag älskar att inte ha barn:D

@zassoo vad har det blivit för inomhusaktivteter?

@Sleepan Men vad tråkigt! stackare, avskyr att vara sjuk.

Tack! :)

Haha, jag älskar också att jag inte har barn! De är så goa. Men det är väldigt skönt när de går hem... :p

Liknande trådar

Fritid Jag har semester från onsdag nästa vecka och 3,5 veckor fram. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på och har inte heller ekonomi till...
2 3
Svar
49
· Visningar
1 717
Senast: manda
·
Hemmet Ska titta på ett hus som är 110 år gammalt. Har ingen källare utan krypgrund. Behov av att bytas fönster på ovanvåningen. Mäklaren...
7 8 9
Svar
173
· Visningar
8 186
Senast: Lisen82
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 057
Senast: Mabuse
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 151
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar