Mammas
Trådstartare
Måste nog gå ner och hämta tvätten innan jag däckar i soffan. Farligt med snaps.
Haha! Är du dragen?
Själv dricker jag whiskey, ska slå upp en till så snart jag orkar resa mig ur soffan, haha!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Måste nog gå ner och hämta tvätten innan jag däckar i soffan. Farligt med snaps.
Nä, jag är dessutom inte rik, så jag har inte råd att köpa en ny
Ja, det där med att resa sig ur soffan alltså... Vem hällde klister i min soffa?
Haha! Är du dragen?
Själv dricker jag whiskey, ska slå upp en till så snart jag orkar resa mig ur soffan, haha!
Hahah, jag förstår det. Perfekt tid för sockeravvänjning kanske?
Ja men precis, och dessutom går det oftast bra, och jag lyssnar på musik så då är det ju lugnt.
Ah, jag förstår. Tur att det är ett halvtrevligt område iaf.
Dragen och trött
Haha, whiskey är ju inte ens gott! Fast det var inte snapsen heller iofs
Inte jag heller, därför jag dras med min gamla S3a som jag inte kan köra spotify och webbläsaren på samtidigt, eller ha messenger ens installerat.
Tja, egentligen så kanske det är det. Men nä.
Har lite ångest över julbord på tisdag. Tänk om jag inte fått tillbaka smaklökarna då? Kommer gråta! Wääh.
Haha, ja. Halvtrevkigt område är bra. Finns flera på den här ön där man hade fått betala mig för att jag skulle bo, om man säger så...
Aha! Jag ska ta min gamla iPhone i badet alltså
Hahah, tänkte precis skriva "Men snapsen rååååå?!"
Aha! Jag ska ta min gamla iPhone i badet alltså
Smart!! Dooooo it!
Jag brukar också surfa på telefonen i badet. Än så länge har det gått bra
Haha, skyller på att det var julbord Dricker aldrig snaps frivilligt annars
Modigt! Jag tappar min telefon flera gånger om dagen, så jag vågar inte chansa i badet
Jag drack tequila förra helgen. En bra sak med att vara utan smaklökar var att det inte smakade något. Haha.
Sorry!!!
Förstår dig. Jag borde inte våga med tanke på hur klantig jag är