Helgtråd!

Hahah, jag förstår det. :p Perfekt tid för sockeravvänjning kanske? ;)

Ja men precis, och dessutom går det oftast bra, och jag lyssnar på musik så då är det ju lugnt. :)
Ah, jag förstår. Tur att det är ett halvtrevligt område iaf. ;)

Tja, egentligen så kanske det är det. Men nä. :p
Har lite ångest över julbord på tisdag. Tänk om jag inte fått tillbaka smaklökarna då? Kommer gråta! Wääh.

Haha, ja. Halvtrevkigt område är bra. Finns flera på den här ön där man hade fått betala mig för att jag skulle bo, om man säger så...

Tja, egentligen så kanske det är det. Men nä. :p
Har lite ångest över julbord på tisdag. Tänk om jag inte fått tillbaka smaklökarna då? Kommer gråta! Wääh.

Haha, ja. Halvtrevkigt område är bra. Finns flera på den här ön där man hade fått betala mig för att jag skulle bo, om man säger så...

Hahaha, jag förstår! :D

Åh, nej så trist, hoppas hoppas de är tillbaka innan dess!

Jag är oxå här! Har ont i halsen och i ryggen:down:

Så jag tycker synd om mig själv med pepparkaksdeg och en knäckig äppelpaj. Kollar på how to get away with murder:up:

Liknande trådar

Fritid Jag har semester från onsdag nästa vecka och 3,5 veckor fram. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på och har inte heller ekonomi till...
2 3
Svar
49
· Visningar
1 717
Senast: manda
·
Hemmet Ska titta på ett hus som är 110 år gammalt. Har ingen källare utan krypgrund. Behov av att bytas fönster på ovanvåningen. Mäklaren...
7 8 9
Svar
173
· Visningar
8 186
Senast: Lisen82
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 060
Senast: Mabuse
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 151
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar