Helgtråd!

Ja, fler knasbollar åt buke! :D Jag jobbar rätt hårt på att vara lite sådär mest hela tiden faktiskt. Folk verkar gilla det! :D

Jamen jag tror det också! Orka vara seriös hela tiden. Jag är ju lite sån också att jag inte kan dölja vad jag känner :angel: Gäller i och för sig åt båda håll :o :devil:

Åh vilken lyx. Lätt största nackdelen med min lägenhet. Finns varken diskmaskin eller tvättmaskin... Har dock ett badkar :love:

Ah, badkar... Det hade vi i gamla lägenheten, men tycker fasen det är skönt att slippa klättra ner i det för att ta en dusch.
Men mjo, kommer nog komma kvällar när jag hade gett mycket för att kliva i badet. :p

Ja. Alltså, jag vill ju gå ner i vikt. Men lär ju inte ha så mycket muskler kvar på det här viset. Så det är ju sådär :p

Ja, när allt är bättre utom läget så vinner det fan. 3 min från dörr till dörr när jag ska till jobbet dessutom (så på så vis är ju läget guld, men gamla lägenheten låg i mysigare/trevligare område och inte på Hisingen ;))

Ja men då så. Bo själv ett bra tag först och känn på det. Låter jätteskönt! :)

Nej, det är ju inte så en vill gå ner i vikt. :meh: Men ja, krya på smaksinnet!

Oh, najs med nära till jobbet! Jag har en timme nu, det är lite långt men går hyfsat, att jag trivs på nya gör att det inte känns så mycket svårare än förra där jag hade under tio minuter... Är Hisingen otrevligt? :p

Jamen jag tror det också! Orka vara seriös hela tiden. Jag är ju lite sån också att jag inte kan dölja vad jag känner :angel: Gäller i och för sig åt båda håll :o :devil:

Hahaha, låter farligt! :D Jag är nog mest glad hela tiden, iaf numera. Och är jag det inte är jag antingen tyst eller kör på en sprallig fasad för att få upp humöret, funkar förvånansvärt ofta. :D

Ah, badkar... Det hade vi i gamla lägenheten, men tycker fasen det är skönt att slippa klättra ner i det för att ta en dusch.
Men mjo, kommer nog komma kvällar när jag hade gett mycket för att kliva i badet. :p

Jag har inget emot det faktiskt! Är värt det när man kommer hem genomfrusen efter många timmar i stallet och kan krypa ner i badkaret :love:

Jag saknar som fan att inte ha badkar! Funderar på att köpa ett, är ju tokmysigt att krypa ner i badet med några tända ljus och läsa en bok eller surfa på telefonen. Hade jag haft ett badkar hade jag nog legat i det nu, haha! :D

Tack @Mammas och @zassoo för pepp! Har känt mig rätt överkörd i veckan och hoppas mest bara att jag inte blir mer överkörd de närmaste tiden. Måste ju tyvärr kämpa på, eftersom det ska lämnas till Uppdragsgivaren om drygt en vecka.
Ytterligare en anledning till opeppen är att jag inte riktigt greppar vad det är som behöver förbättras/kompletteras/ändras. Jag tycker att vi (vi som i arbetsgruppen) har skrivit typ det som efterfrågas, men det känns som att jag och den granskande kollegan läser texten med helt olika glasögon (och även lite olika grundinställning till ämnet). Så jag vet inte var jag ska börja och mest som att jag famlar och försöker spetsa till vissa formuleringar och tona ner andra, men vet inte om det kommer att landa rätt.

Mvh
Använder buke som allmän klagomur.

32866c73aca7ae18d9290c4a14ec7563.jpg

Alltså :laugh:

Jag saknar som fan att inte ha badkar! Funderar på att köpa ett, är ju tokmysigt att krypa ner i badet med några tända ljus och läsa en bok eller surfa på telefonen. Hade jag haft ett badkar hade jag nog legat i det nu, haha! :D

Jag vågar inte ha telefonen vid badet haha, är rädd att tappa den ner i vattnet :O

Hahaha, låter farligt! :D Jag är nog mest glad hela tiden, iaf numera. Och är jag det inte är jag antingen tyst eller kör på en sprallig fasad för att få upp humöret, funkar förvånansvärt ofta. :D

Det är i alla fall inte så svårt att veta vilket humör jag är på :D Men äh, inte farligt direkt men kontrasterna finns där!

Nej, det är ju inte så en vill gå ner i vikt. :meh: Men ja, krya på smaksinnet!

Oh, najs med nära till jobbet! Jag har en timme nu, det är lite långt men går hyfsat, att jag trivs på nya gör att det inte känns så mycket svårare än förra där jag hade under tio minuter... Är Hisingen otrevligt? :p

Tack! Jag längtar efter att gå loss på onyttigheter! :p

Ja, det är guld värt att ha så nära!
Förstår att en timme känns tungt, men samtidigt så är ju det viktigaste att man trivs på jobbet så :)
Hisingen har trevligare och otrevligare delar.
Vi bor i ett halvtrevligt område typ.
Det var massor av problem här innan men nu har mycket jämnats med marken och bostäder har byggts. Så, tja. Man har byggt bort problemen :p

Tack @Mammas och @zassoo för pepp! Har känt mig rätt överkörd i veckan och hoppas mest bara att jag inte blir mer överkörd de närmaste tiden. Måste ju tyvärr kämpa på, eftersom det ska lämnas till Uppdragsgivaren om drygt en vecka.
Ytterligare en anledning till opeppen är att jag inte riktigt greppar vad det är som behöver förbättras/kompletteras/ändras. Jag tycker att vi (vi som i arbetsgruppen) har skrivit typ det som efterfrågas, men det känns som att jag och den granskande kollegan läser texten med helt olika glasögon (och även lite olika grundinställning till ämnet). Så jag vet inte var jag ska börja och mest som att jag famlar och försöker spetsa till vissa formuleringar och tona ner andra, men vet inte om det kommer att landa rätt.

Mvh
Använder buke som allmän klagomur.

Låter knepigt. Finns det någon du kan bolla med? Vem är det som godkänner rapporten i slutändan?

Tack! Jag längtar efter att gå loss på onyttigheter! :p

Ja, det är guld värt att ha så nära!
Förstår att en timme känns tungt, men samtidigt så är ju det viktigaste att man trivs på jobbet så :)
Hisingen har trevligare och otrevligare delar.
Vi bor i ett halvtrevligt område typ.
Det var massor av problem här innan men nu har mycket jämnats med marken och bostäder har byggts. Så, tja. Man har byggt bort problemen :p

Hahah, jag förstår det. :p Perfekt tid för sockeravvänjning kanske? ;)

Ja men precis, och dessutom går det oftast bra, och jag lyssnar på musik så då är det ju lugnt. :)
Ah, jag förstår. Tur att det är ett halvtrevligt område iaf. ;)

Liknande trådar

Fritid Jag har semester från onsdag nästa vecka och 3,5 veckor fram. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på och har inte heller ekonomi till...
2 3
Svar
49
· Visningar
1 717
Senast: manda
·
Hemmet Ska titta på ett hus som är 110 år gammalt. Har ingen källare utan krypgrund. Behov av att bytas fönster på ovanvåningen. Mäklaren...
7 8 9
Svar
173
· Visningar
8 186
Senast: Lisen82
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 060
Senast: Mabuse
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 151
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar