Helgtråd!

Nejdå, jag hade tvättid (hopplöst med gemensam tvättstuga) och måste upp tidigt imorgon bara! Äter chips och har det gött istället :D

Låter iof himla najs!

Men aah inte du med! Varför köpte jag inte chips innan jag planterade mig i soffan? :D :D

Men aah inte du med! Varför köpte jag inte chips innan jag planterade mig i soffan? :D :D

Chirre är grejen vettu! :D Fast jag har ingen dirre :(

...och har inte pratat med så många idag så jag har ett uppdämt behov av att släppa ut min knasbollighet. Antingen kommer det svämma över snart eller så går jag och lägger mig :D

Mvh
Verkar normal men sen bevisas motsatsen.

@Sleepan Fasen vad segt att du fortfarande inte är ok efter förkylningen! Tråkigt att äta när man inte känner smak :p

Nä, det är helt värdelöst. Vilket gör att jag äter för lite, och det påskyndar ju inte tillfrisknandet direkt :(
Men, dricker grönkålssmoothie och gör vad jag kan för att bli bättre, haha.

Men åh. Älskar när livet redar till sig sådär bra! :love:

Ja! Och har dessutom nästan uteslutande bra eller ok kollegor, så det är så fint! :)

Låter ju inte helt fel! :) Maken började jobba natt nu i höst, han har dock många kollegor som jobbar samtidigt så han har folk att prata med :D Sen finns det ju andra nackdelar såklart men som läget var för honom var det i stort sett börja jobba natt eller byt yrke...

Det gör mycket att ha kollegor. :) Ah, men så länge det funkar är det bra. Och för mig funkade det jättebra ett helt gäng år innan det slutade funka. :p

Juste, det som du skrev fem inlägg upp ja. :angel: :D Men så sugigt, och så länge dessutom! Lyckas du få i dig grejor och så ändå, aptiten måste ju bli lidande?

Så fint det verkar! :) Och centralt, yey!

Ja, det är som ett nytt liv faktiskt. Fast lite stort, funderar på att ta in en inneboende. Att bo en vuxen och ett barn (på halvtid) i en fyra på nästan hundra kvadrat känns nästan lite oförskämt i bostadsbristens Stockholm. :p :D

Mja, jag har gått ner nästan 3 kg på två veckor så jag får väl kanske inte riktigt i mig vad jag behöver nej :p
Men jag jobbar på det...

Bästa med nya lägenheten är diskmaskinen. Samt kyl och frys. Och balkong. Och sovrum. Och allt. Ungefär. Läget var bättre vid förra lägenheten, men annars så. Åh. Älskar't!

Förstår att det känns stort, haha. En inneboende är nog en himla bra idé tror jag! Så länge du lyckas hitta en vettig en så :)

Hej!
Jag sitter också hemma ikväll. Borde också skriva rapport (hej @zassoo - vill du byta?) men vill inte orkar inte, men måste! Den skulle varit klar i torsdags, men fick massa kritik (delvis framfört på ett mindre trevligt sätt) så nu känns rapporten bara som ett monster. Blä!

Har en burk pepparkakor bredvid mig som tröst/support. Heja mig!

Chirre är grejen vettu! :D Fast jag har ingen dirre :(

...och har inte pratat med så många idag så jag har ett uppdämt behov av att släppa ut min knasbollighet. Antingen kommer det svämma över snart eller så går jag och lägger mig :D

Mvh
Verkar normal men sen bevisas motsatsen.

Ja, fler knasbollar åt buke! :D Jag jobbar rätt hårt på att vara lite sådär mest hela tiden faktiskt. Folk verkar gilla det! :D

Mja, jag har gått ner nästan 3 kg på två veckor så jag får väl kanske inte riktigt i mig vad jag behöver nej :p
Men jag jobbar på det...

Bästa med nya lägenheten är diskmaskinen. Samt kyl och frys. Och balkong. Och sovrum. Och allt. Ungefär. Läget var bättre vid förra lägenheten, men annars så. Åh. Älskar't!

Förstår att det känns stort, haha. En inneboende är nog en himla bra idé tror jag! Så länge du lyckas hitta en vettig en så :)

Oj det är ju mycket! Så drygt! Hoppas det går över snart. :)

Hahaha, om allt är bättre så är det himla bra! :D

Ja med precis. Men samtidigt trivs jag väldigt bra med att bo själv också, så får se. Måste vara rätt i så fall. :)

Hej!
Jag sitter också hemma ikväll. Borde också skriva rapport (hej @zassoo - vill du byta?) men vill inte orkar inte, men måste! Den skulle varit klar i torsdags, men fick massa kritik (delvis framfört på ett mindre trevligt sätt) så nu känns rapporten bara som ett monster. Blä!

Heja dig! :bump: Pepparkakor är bra.

Min rapport börjar kännas bättre, delvis för att vi nu totalt kör över en person i gruppen :o (Skäms lite, men bara lite. Lång historia, men ska vi vänta på att den personen skriver något relevant så hinner det bli en ny istid). Skriva ihop med fyra andra personer är inte så lätt :crazy:

Vad tråkigt att kritiken inte kunde framföras på ett trevligare sätt :down: Förstår att det känns tungt. Kanske kan du sätta små delmål att bocka av? :) Och belöna dig med pepparkakor såklart!

Hej!

Åh vad drygt att kritiken framfördes så du tappade peppen. :( Men bra jobbat du kämpar på ändå! :)

Oj det är ju mycket! Så drygt! Hoppas det går över snart. :)

Hahaha, om allt är bättre så är det himla bra! :D

Ja med precis. Men samtidigt trivs jag väldigt bra med att bo själv också, så får se. Måste vara rätt i så fall. :)

Ja. Alltså, jag vill ju gå ner i vikt. Men lär ju inte ha så mycket muskler kvar på det här viset. Så det är ju sådär :p

Ja, när allt är bättre utom läget så vinner det fan. 3 min från dörr till dörr när jag ska till jobbet dessutom (så på så vis är ju läget guld, men gamla lägenheten låg i mysigare/trevligare område och inte på Hisingen ;))

Ja men då så. Bo själv ett bra tag först och känn på det. Låter jätteskönt! :)

Liknande trådar

Fritid Jag har semester från onsdag nästa vecka och 3,5 veckor fram. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på och har inte heller ekonomi till...
2 3
Svar
49
· Visningar
1 717
Senast: manda
·
Hemmet Ska titta på ett hus som är 110 år gammalt. Har ingen källare utan krypgrund. Behov av att bytas fönster på ovanvåningen. Mäklaren...
7 8 9
Svar
173
· Visningar
8 186
Senast: Lisen82
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 060
Senast: Mabuse
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 151
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar