Köpa hus i behov av renovering?

Fast de gäller bara nu. Inte nästa vecka om de inte får bud.
Ja fast säljarna kommer veta att du är beredd att buda det och de vet att de har makten eftersom du helt uppenbart är nervös och har bråttom.
Du gör som du vill men budar du över dig själv nu så erkänner du att det är säljaren som har makten och bestämmer villkoren.

Ja fast säljarna kommer veta att du är beredd att buda det och de vet att de har makten eftersom du helt uppenbart är nervös och har bråttom.
Du gör som du vill men budar du över dig själv nu så erkänner du att det är säljaren som har makten och bestämmer villkoren.
Finns ju också en risk de blir budgivning och de blir mer än 1,7. Så klart de är 50/50 chansning..

Liknande trådar

Hemmet På grund av lite specifika frågeställningar så väljer jag att skapa en egen tråd i stället för att kapa husköpar-tråden. Som ni vet så...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
8 140
Senast: QueenLilith
·
Hemmet Sitter här och funderar på min boendesituation, vad som är mest strategiskt... snäll buke, hjälp mig tänka <3 Jag har länge drömt om...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
16 898
Juridik & Ekonomi Helt ny i detta i kombination med dåligt tålamod. Bor på mindre ort, mer eller mindre inga hus det senaste året har sålts för över...
Svar
4
· Visningar
1 145
Senast: Inte_Ung
·
Hemmet Jag håller på att leta hus och har nyligen också sålt ett hus och har därför börjat fundera på det här med att ha en koppling till den...
Svar
10
· Visningar
1 220
Senast: Nemo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama