Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja fast säljarna kommer veta att du är beredd att buda det och de vet att de har makten eftersom du helt uppenbart är nervös och har bråttom.Fast de gäller bara nu. Inte nästa vecka om de inte får bud.
Finns ju också en risk de blir budgivning och de blir mer än 1,7. Så klart de är 50/50 chansning..Ja fast säljarna kommer veta att du är beredd att buda det och de vet att de har makten eftersom du helt uppenbart är nervös och har bråttom.
Du gör som du vill men budar du över dig själv nu så erkänner du att det är säljaren som har makten och bestämmer villkoren.
De kräver dock insats på 25 % tyvärr
Ja det är ju priset för den lägre räntan.De kräver dock insats på 25 % tyvärr
Ja jag vet inte vad som är smartast. Vi tycker helt klart huset är värt 1,7. Men om de kommer en ny visning och någon annan också får tycke så kan de ju stiga. Sen kanske de är dumt att höja sitt bud innan visningen för de kanske har visningen endå och inväntar bud? Å blir de då inga bud så har jag sagt 1,7 osv. Är ny på detta så gärna råd hur man ska göra å tänka
Grattis till huset!Ni får gärna ge tips om bank lån vi har lånelöfte via nordea och sbab. Så ska jämföra på måndag. Sen ska vi leta besiktning å boka in.
Ja, det är bara att ringa, eller som jag gjorde, traska in på kontoret (hade bara 5 minuter från mitt jobb).Enda roliga är att beloppet är för högt för atr överföra, handpenning. Har LF bank och huset säljs via LF Får ringa banken imorogn och se om de kan höja.
Vi har Handelsbanken och hyfsade möjligheter att pruta ner räntan, bättre än sbab för oss. Helt okej bank tycker jag. Bonus med bolåneförsäkringen men vet inte hur många banker som har sådant. Säkerligen fler än vårNi får gärna ge tips om bank lån vi har lånelöfte via nordea och sbab. Så ska jämföra på måndag. Sen ska vi leta besiktning å boka in.
Ja vi tänkte jämföra med handelsbanken min kompis fick ner den rörliga räntan till 3,2.Vi har Handelsbanken och hyfsade möjligheter att pruta ner räntan, bättre än sbab för oss. Helt okej bank tycker jag. Bonus med bolåneförsäkringen men vet inte hur många banker som har sådant. Säkerligen fler än vår
Jämför bankerna, har ni någon ni helst vill ha så att säga kan ni ju informera om vad ni fått för erbjudande och ge dem möjlighet att möta det.