Jag är oxå här! Har ont i halsen och i ryggen
Så jag tycker synd om mig själv med pepparkaksdeg och en knäckig äppelpaj. Kollar på how to get away with murder
Hej! Stackars dig Knäckig äppelpaj låter spännande, har du knäck i äppelpajen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så jag tycker synd om mig själv med pepparkaksdeg och en knäckig äppelpaj. Kollar på how to get away with murder
Sirap, då blir den knäckigHej! Stackars dig Knäckig äppelpaj låter spännande, har du knäck i äppelpajen?
Sirap, då blir den knäckig
Typiskt Jävla Mammas. Dig kan man ju inte ens ha i möblerade rum!
Fråga mig inte hur jag läser, men jag läste pannkakssmet först, tänkte att det var en ny en!
Pics or it didn't happen!!Nu har jag målat naglarna glittriga
Pics or it didn't happen!!
Haha orka, jag sitter ju på iPaden
Isadora dragonfly. Kändes lite vintrigMeeeeh, säg färg och märke så jag kan googla då!
Jag har Isadoras sugar crush gold idag.
Vi har köpt en ny säng, den gamla sålde vi igår. Den nya sängen får vi i mitten av dec.. Så var sover vi nu? Inatt blåste vi upp en luftmadrass som läckte så vi låg på golvet mitt i natten. Lade mig i soffan ist och sov lika dåligt. Kommer bli två jobbiga veckor känner jag...
Sugar Crush är riktigt nice! Förutom när man ska få av detMeeeeh, säg färg och märke så jag kan googla då!
Jag har Isadoras sugar crush gold idag.
Åh men fy! Köpa ny luftmadrass? Finns ju såna där jättetjocka som verkar bra! Eller låna en säng, lite meckigt kanske
Sugar Crush är riktigt nice! Förutom när man ska få av det
Killen sa nåt om att han skulle försöka fixa madrassen. Tillåt mig att tvivla lite