Helgtråd!

Jag är oxå här! Har ont i halsen och i ryggen:down:

Så jag tycker synd om mig själv med pepparkaksdeg och en knäckig äppelpaj. Kollar på how to get away with murder:up:

Fråga mig inte hur jag läser, men jag läste pannkakssmet först, tänkte att det var en ny en! :p

Och funderar över vad jag ska göra av resterna av min paj samt pepparkaksdegen?:confused: Kanske att det får följa med till jobbet men då blir jag ju tvungen att stå emot det på jobbet liksom. Varför bakade jag?:mad:

Vi har köpt en ny säng, den gamla sålde vi igår. Den nya sängen får vi i mitten av dec.. Så var sover vi nu? Inatt blåste vi upp en luftmadrass som läckte så vi låg på golvet mitt i natten. Lade mig i soffan ist och sov lika dåligt. Kommer bli två jobbiga veckor känner jag...

Vi har köpt en ny säng, den gamla sålde vi igår. Den nya sängen får vi i mitten av dec.. Så var sover vi nu? Inatt blåste vi upp en luftmadrass som läckte så vi låg på golvet mitt i natten. Lade mig i soffan ist och sov lika dåligt. Kommer bli två jobbiga veckor känner jag...

Åh men fy! Köpa ny luftmadrass? Finns ju såna där jättetjocka som verkar bra! Eller låna en säng, lite meckigt kanske :p

Liknande trådar

Fritid Jag har semester från onsdag nästa vecka och 3,5 veckor fram. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på och har inte heller ekonomi till...
2 3
Svar
49
· Visningar
1 717
Senast: manda
·
Hemmet Ska titta på ett hus som är 110 år gammalt. Har ingen källare utan krypgrund. Behov av att bytas fönster på ovanvåningen. Mäklaren...
7 8 9
Svar
173
· Visningar
8 186
Senast: Lisen82
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 060
Senast: Mabuse
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 151
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar