Mammas
Trådstartare
Orättvist
När du tog sovmorgon i helgen satt jag på jobbet så... näe!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Orättvist
Du är väl värd din sovmorgon och ledighetNär du tog sovmorgon i helgen satt jag på jobbet så... näe!
Mjo. Lite tror jag. Men fortfarande ingen smak... Julbordet imorgon ligger jävligt risigt till!
Du får äta med ögonen
Får jag tycka det är orättvist då? Med lite tur kan jag förhoppningsvis vara i princip helt ledig några dagar över jul.När du tog sovmorgon i helgen satt jag på jobbet så... näe!
Men usch, vad trist! Vad är det för typ av julbord?Ingen smak...
SÅ tråkigt på julbordet... Men men, bra för figuren.
Men usch, vad trist! Vad är det för typ av julbord?
Väcker tråden under helgernas helg!
God fortsättning! Hur är läget?? Vad gör ni?
Själv sitter jag hemma med en unge som antingen (förhoppningsvis) bara är helt slut, (möjligt) har maginfluensa eller (minst troligt) har hjärnskakning. Så jag hoppas att jag klarar mig från maginfluensan och att ingen såg att det var min unge som spydde ner gångvägen utanför huset.
Men jag mår bra! ...än så länge.
God fortsättning!
Usch då, hoppas att ungen bara är helt slut, eller att du klarar dig undan maginfluensa!
Jag ligger i soffan och kollar på film, vilar upp mig efter ett intensivt julfirande! Tittar på min gran som börjar se ledsen ut haha, den har varit inne sen andra advent, så inte så konstigt kanske!
Ja, han sov hos min kusin (som är sju som min son) och de gick och la sig vid ett sa hon, så jag förstår om han är slut. Och nej, han kommer inte få sova där igen, hon får sova med oss när vi är hos mina föräldrar om de vill sova ihop.
Åh, mysigt! Vilken film? Haha, jag har plastgran.
Haha, åh, det är inte lätt att vara liten!
Step Up haha :P Plastgran är fusk, det ska vara kungsgran
Haha, nej verkligen inte! Nu blir det strikta regler för resten av jullovet!
Är det bra? Jag kollar på Whitney Thore, hon är så himla bra tycker jag! Kommer de i svart och glittrigt?
Stackars liten
Alltså, det är ju ingen bra story, men om man gillar att titta på dans så är det bra! Haha, nä, inga svarta glittriga, men de kommer med riktiga barr
Ja alltså, han kommer ju få vara uppe längre än vanligt, men inte till ett!
....riktiga barr jag kan dammsuga upp sedan? VARJE DAG?! Nej tack!
Haha, men det var ju inte så strikt
Varje dag? Vad har du haft för gran? Jag har inte dammsugit upp ett enda barr sen jag tog in den, för tre veckor sen ju
Nej, jag är inte så strikt som så¨. Huvudsaken är ju att han mår bra.
Haha, har bara haft plastgran hemma, men andra som har riktig gran verkar behöva dammsuga jämt?