Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu försöker jag hitta en fuskpäls, helst vit! Vet inte om jag är dålig på att söka eller vad haha. Går inget vidare iallafall.
Tänker mig nåt liknande detta:
Fast då vit och kanske lite bredare så den täcker axlarna..
Och hallå skor... vad ska jag ha för skor
Dessa hittade jag på ebay, fanns massor av varianter. Jag skrev bara 20's i sökrutan efter att ha gått in på skor.Hittade ett par liknande dom översta på tradera... men dom var bruna vill helst inte köpa nytt heller då det drar iväg för mycket cash...
Belle shoes har en vit, på rea nu till och med
http://belleshoes.se/produkt/hollywood-furcollar-white/
sök på faux fur collar också så hittar du pälsar också!
sök på faux fur collar också så hittar du pälsar också!
Nu är den beställd... håll tummarna att den kommer fram och att den sitter bra
Den satt ok... nästan lite för tight... kollade på lappen som satt på klänningen och ja, den är ju ursprungligen från kina (jäkla minimänniskor )
Men jag tror det blir bra med rätt accessoarer och så
Kan tipsa om att Lindex har ett par hårspännen i 20-talsstil, åtminstone en med fjädrar (för en sån köpte jag själv och hade på Gatsbyfest för ett par veckor sen) går ju att kombinera med valfritt svart band!Skulle ni satsa på att göra egen huvudbonad eller köpa? Tänker mig ju ett svart band runt huvudet, nån fjäder och lite glitter (guld)... eller nåt sånt här:
Hittat några på ebay som "ska se ut" som denna..
Men det är ofta hong kong/kina som har dessa, och jag tänker att dom ser jätteplojjiga ut
Har för övrigt hittat ett par skor (i lack.... ) låg klack och så ett band rund foten.. så dom får duga!
Kan tipsa om att Lindex har ett par hårspännen i 20-talsstil, åtminstone en med fjädrar (för en sån köpte jag själv och hade på Gatsbyfest för ett par veckor sen) går ju att kombinera med valfritt svart band!
Wow, vad snygga!