Ja vi är elaka. Jag ska nog rapportera mig själv.Har börjat spåra ur nu. Jag ska nog plocka bort denna tråd så får ni angripa någon annan osyldig stackare istället. Nätmobbing är vad ni håller på med
Ska jag ge mig själv något straff?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja vi är elaka. Jag ska nog rapportera mig själv.Har börjat spåra ur nu. Jag ska nog plocka bort denna tråd så får ni angripa någon annan osyldig stackare istället. Nätmobbing är vad ni håller på med
Ja vi är elaka. Jag ska nog rapportera mig själv.
Ska jag ge mig själv något straff?
Med stövlarna på?Spank me, spank me...
Med stövlarna på?
Två så dödstråkiga människor var säkert tvungna att supa ner sig totalt för att stå ut med varann.
total sanering?Ja! Och skrubbar mig fortfarande med klorin!
Ja! Och skrubbar mig fortfarande med klorin!
Eller stoppa in dig själv i tvättmaskinen? Har ett minne av att mammor i tvättmaskin är ett vinnande koncept.Ja! Och skrubbar mig fortfarande med klorin!
Fy fan. Påminner om när jag skulle ta barnolja på ***** och råkade ta handspriten istället. Det blev en lustiger dans i badrummetJa! Och skrubbar mig fortfarande med klorin!
Fiffi gillar nog inte sprit...Fy fan. Påminner om när jag skulle ta barnolja på ***** och råkade ta handspriten istället. Det blev en lustiger dans i badrummet
Ffa inte om trimmern precis svept förbi...Fiffi gillar nog inte sprit...
nej då blir Fiffi arg.Ffa inte om trimmern precis svept förbi...
Fast min vän Fiffi är rätt tålig.. Hon har stått ut med diverse dumheter..nej då blir Fiffi arg.
Fiffi kan vara en dam med ett jävla humör...
Fy fan. Påminner om när jag skulle ta barnolja på ***** och råkade ta handspriten istället. Det blev en lustiger dans i badrummet
Testat Virkon?
I fittan? Borde jag verkligen det?
Du specificerade inte VAD du tvättade med Klorin
Nu gjorde jag!
Jag tror Fiffi är mer positivt inställd till Virkon än Klorin! Fast helst slipper hon nog båda
Ja, troligtvis - och förhoppningsvis - händer det inte igen. Det. Sved.Det finns misstag en bara gör en gång?