Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hm... istället för falukorv.. stövelknekt...Exakt! Fäbojäntan i ny tappning: stövelknekten
Ja det vill jag också veta...
ni är ju inte kloka nån av er!
stackars stackars lilla Annal som inte får en bildkavalkad av stövlar i tråden....
Nyfiken på om @tuaphua fått något pm
uhum, det kan ju komma att rubriceras som dråp, för stackarn lär väl få en hjärtattack?eller ska vi göra TS dvs Analen till viljes?
Vi träffas ett gäng och så tar vi en bild...där vi är nakna enbart iförda stövlar..
Vilka är på?
Dö av upphetsning?uhum, det kan ju komma att rubriceras som dråp, för stackarn lär väl få en hjärtattack?
Nåt såntDö av upphetsning?
Men TS har... det räcker nog och blir över..Nåt sånt
Jag kan ju posera i mina cowboyboots, de är rätt läckra ( även om jag inte har någon fetisch för dem )
+1 på den( alltså, även jag faller in i den kategorin)Fast det är klart- en nakenbild av mig kan man nog få chock av.. Inte på det bra sättet...
Analen kanske ändå bara tittar på stövlarna.+1 på den( alltså, även jag faller in i den kategorin)
eller ska vi göra TS dvs Analen till viljes?
Vi träffas ett gäng och så tar vi en bild...där vi är nakna enbart iförda stövlar..
Vilka är på?
TS har kapat mitt nick!!Är DU ts?
Attans det var ett dåligt förslag av mig... Kom på att jag inte har några stövlar.@stjarnhimmel: Jag är på, jag har ett par riktigt kinky ladugårdsstövlar med stålhätta
Attans det var ett dåligt förslag av mig... Kom på att jag inte har några stövlar.
Nä jag måste ha extra breda... Brukar aldrig finnasFinns billiga på Jula
Nä jag måste ha extra breda... Brukar aldrig finnas
Oj nu går du TS till viljes...De här då?
Mata inte ....analen...De här då?
Mata inte ....analen...