Stövlar till hösten

:rofl::rofl::rofl:
ni är ju inte kloka nån av er!
stackars stackars lilla Annal som inte får en bildkavalkad av stövlar i tråden....
Nyfiken på om @tuaphua fått något pm ;)
Har börjat spåra ur nu. Jag ska nog plocka bort denna tråd så får ni angripa någon annan osyldig stackare istället. Nätmobbing är vad ni håller på med

Japp, hann inte läsa klart den men dels hade den ju spårat ur lite :angel: sen är ju inte kontaktannonser ok på forumet ;)
Ok. Här tog man en Buke-fri kväll för att gå på konsert och vara social med vänner. Då startar kaos! :mad:

Jag tolkar detta som att jag behövs för att hålla ordning. Jag håller ordning på alla mina små stjärnor. När stjärnhimlen är borta blir det oordning i vintergatan. :)

Liknande trådar

Övr. Hund Min tollare fyller 2 år i slutet av mars. Han är en underbar hund med mycket energi och glädje. Vårt (eller egentligen mitt) problem är...
2 3
Svar
50
· Visningar
9 562
Senast: AlmostEasy
·
  • Låst
Kropp & Själ Tänkte att jag börjar med att dra lite snabb bakgrundsfakta för att göra dagens situation tydligare: Är rent allmänt väldigt smärttålig...
9 10 11
Svar
207
· Visningar
22 780
Senast: LenaH
·
Hundhälsa V är en kastrerad risenschanuzerhane. Jag har haft honom sen han var 6 månader. Han har alltid varit en energisk hund och ganska "hård i...
Svar
19
· Visningar
4 945
Skola & Jobb Snart färdig lärare, tjohoo vad alla drar i en! Jag har fått fem jobberbjudanden och det är ju helt fantastiskt... MEN det känns...
2
Svar
24
· Visningar
3 500
Senast: Cilva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar