Det är ju det jag gjort .....Som att jag skulle vara den första att göra det
#desompostarinnandelästhelatråden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är ju det jag gjort .....Som att jag skulle vara den första att göra det
#desompostarinnandelästhelatråden
Förutom breda vader så är jag tjock ovanpå fötterna. Vet inte hur man ska beskriva. Där man normalt smörar ett par skor.
Smörar du skorna!? @Hyacinth hade rätt, du är TS!
Har börjat spåra ur nu. Jag ska nog plocka bort denna tråd så får ni angripa någon annan osyldig stackare istället. Nätmobbing är vad ni håller på med
ni är ju inte kloka nån av er!
stackars stackars lilla Annal som inte får en bildkavalkad av stövlar i tråden....
Nyfiken på om @tuaphua fått något pm
Men vilken typ av svar hade du förväntat dig?Har börjat spåra ur nu. Jag ska nog plocka bort denna tråd så får ni angripa någon annan osyldig stackare istället. Nätmobbing är vad ni håller på med
Men vilken typ av svar hade du förväntat dig?
Kan du inte själv räkna ut varför?Har börjat spåra ur nu. Jag ska nog plocka bort denna tråd så får ni angripa någon annan osyldig stackare istället. Nätmobbing är vad ni håller på med
Har börjat spåra ur nu. Jag ska nog plocka bort denna tråd så får ni angripa någon annan osyldig stackare istället. Nätmobbing är vad ni håller på med
Det är inte som att plocka upp en tappad sko.. Eller stövelHar börjat spåra ur nu. Jag ska nog plocka bort denna tråd så får ni angripa någon annan osyldig stackare istället. Nätmobbing är vad ni håller på med
Tack f tipset.Tror nog det kan bli lite knepigt för dig, en moderator måste göra det
Tack f tipset.
Kanske skulle inkludera några användare som ska spärras också...
Av ren nyfikenhet måste jag fråga varför du gillar stövlar så mkt?Tack f tipset.
Kanske skulle inkludera några användare som ska spärras också...
Avd "lalala"? ( eller ska man säga "klafs-klafs-klafs"? )*jag har gummistövlar på öronen så jag kan inte höra*
Är fortfarande bakfull...Tror att hon och @niphredil är fulla nånstans. Nipple är ju hemma igen.
Två så dödstråkiga människor var säkert tvungna att supa ner sig totalt för att stå ut med varann.Är fortfarande bakfull...
Japp, hann inte läsa klart den men dels hade den ju spårat ur lite sen är ju inte kontaktannonser ok på forumetFörsvann tråden som var en kontaktannons?
Ok. Här tog man en Buke-fri kväll för att gå på konsert och vara social med vänner. Då startar kaos!Japp, hann inte läsa klart den men dels hade den ju spårat ur lite sen är ju inte kontaktannonser ok på forumet