Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lähähähääääs trådenDet första jag skulle gjort är att löneförhandla med alla 3. Du har ett guldläge då det är stor lärarbrist och se därför till att lägga dig ordentligt högt vid löneförhandlingen! Se till att veta ditt värde!
Jag såg också att hon redan skrivit om detLähähähääääs tråden
ops sorryLähähähääääs tråden
Jag blir ganska lätt rastlös dock och drivs av utmaningar (rätt val av yrke så sett...) så jag är lite rädd att jag skulle bli uttråkad som resurs.
Min VFU-skola har en-till-en, och eleverna kan nästan bli handlingsförlamade om de på någon lektion inte får lov att använda sina surfplattor. Det är ständigt tjat om att få använda surfplattorna, att få ta med dem hem o.s.v. Det är också lätt hänt att eleverna gör annat än vad som var tänkt att plattorna skulle användas till, det är ju svårt som lärare att se vad alla har uppe på sin skärm samtidigt. Det är myyycket spelande, surfande på Youtube, bloggar och annat som smyger in på lektionerna när det inte är meningen har jag märkt. Och när någon app inte fungerar, eller när några plattor inte är laddade... snacka om att sådant äter upp tid. Nu fastnade jag i nackdelarna här, fördelarna med en-till-en är nog säkert fler.
Haha, så som jag försvarar alternativ 1 så tror jag nog att jag innerst inne har bestämt mig.