Nej, av den händelsen drar jag slutsatsen att Fiffi är inbiten nykterist.Fiffi gillar nog inte sprit...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej, av den händelsen drar jag slutsatsen att Fiffi är inbiten nykterist.Fiffi gillar nog inte sprit...
Är hon inbiten !?!!Nej, av den händelsen drar jag slutsatsen att Fiffi är inbiten nykterist.
Haha..
Åh jag som trodde @Hyacinth inlägg idag var dagens händelse på Buke.
Men nu blev det fler händelser idag..
Jag har vanliga gröna
Berätta gärna mer om stövlarna.Jag har vanliga gröna
Nä tyvärr.. Du får en delad förstaplats idag.Aldrig får man vara bäst
Jo.. Nu ska du inte känns dig utanför.,Jag hade kängor idag så jag passar definitivt inte in här.
Jo.. Nu ska du inte känns dig utanför.,
Om du lägger in bild får du nog vara med!
Bara att plocka på igen.Attans, jag som plockat av dem redan!
Men då är det bra att sätta på en känga!Tror inte det, jag är barfota
Men var är sabla @Mammas ?
Tror att hon och @niphredil är fulla nånstans. Nipple är ju hemma igen.
Vad fan är oddsen? Den här tråden dyker upp just idag när jag sitter bakfull för att jag och jävla @Mammas drack vin igår .Är fortfarande bakfull...
Full fru Hosey och full @Mammas . Vilken härlig kombo! För övrigt anser jag fortfarande att vi borde dejta men jag gråter lite väl mycket just nu för att orka vara social. Vi får försöka senare.Vad fan är oddsen? Den här tråden dyker upp just idag när jag sitter bakfull för att jag och jävla @Mammas drack vin igår .
Fantastisk kombo faktiskt!Full fru Hosey och full @Mammas . Vilken härlig kombo!
Ja men absolut! Och usch för gråtet men så fort du är redo så hojta, jag är i Suecia rätt länge .För övrigt anser jag fortfarande att vi borde dejta men jag gråter lite väl mycket just nu för att orka vara social. Vi får försöka senare.
TS har ett sjätte sinne och kände att du behövde denna tråd igen.Vad fan är oddsen? Den här tråden dyker upp just idag när jag sitter bakfull för att jag och jävla @Mammas drack vin igår .
En bild, kanske?