Spontant tänker jag att gummistövlar är inte bra för en nybörjare. Det är ju... Mkt stövel.
En nättare stövel borde väl vara bättre?
En stövlette kanske?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Spontant tänker jag att gummistövlar är inte bra för en nybörjare. Det är ju... Mkt stövel.
En nättare stövel borde väl vara bättre?
Ja nåt sånt!En stövlette kanske?
Värst vad du stövlar på.Du verkar inte göra annat än sitta på Buke. Skaffa ett liv
Värst vad du stövlar på.
Höhö
Hen har kanske sjumilastövlarna på.Värst vad du stövlar på.
Höhö
Får annons på platform over knee boot nu. Nickes alla nick (sic!) får kollektiv orgasm.Som jag brukar säga till BARNET; livet är inte bara en dans i geggamoja.
Jo det är just vad det är.Som jag brukar säga till BARNET; livet är inte bara en dans i geggamoja.
Får annons på platform over knee boot nu. Nickes alla nick (sic!) får kollektiv orgasm.
Hur många stövlar behöver en bläckfisk? Måste bli dyrt?Får annons på platform over knee boot nu. Nickes alla nick (sic!) får kollektiv orgasm.
Detta för mig lite skräckblandat tillbaka till 2008, där en trådskapare () startade en tråd om ridstövlar... Folk (ni kärringar antar jag) häcklade denna ts för att gilla utseendet och finna ridstövlar snyggt. Ung o naiv postade jag att jag också finner det snyggt med ridstövlar och att jag gillar ridkläder överlag, ni må tro att jag skämdes rejält när jag vart inboxad av en man i 40års ålder (dv ts) vars följdfrågor inte alls stämde överens med det jag kände eller ville med inlägget.
"Visst är det extrasnyggt med dressyrbåge, har du det på dina?? Går du omkring i dina annars också, i sovrummet t ex?? Använder du pisk tillsammans med stövlarna? Har du bild?? Vill du ses?? 40(nånting)år som älskar stövlar, vill gärna se dem på dig, med mig!"
Sicken tur att @mandalaki är klipsk, hade säkert klivit i fällan igen annars... Inte lärt mig ett skvätt!?
Och han säger att jag borde skaffa mig ett livDetta för mig lite skräckblandat tillbaka till 2008, där en trådskapare () startade en tråd om ridstövlar... Folk (ni kärringar antar jag) häcklade denna ts för att gilla utseendet och finna ridstövlar snyggt. Ung o naiv postade jag att jag också finner det snyggt med ridstövlar och att jag gillar ridkläder överlag, ni må tro att jag skämdes rejält när jag vart inboxad av en man i 40års ålder (dv ts) vars följdfrågor inte alls stämde överens med det jag kände eller ville med inlägget.
"Visst är det extrasnyggt med dressyrbåge, har du det på dina?? Går du omkring i dina annars också, i sovrummet t ex?? Använder du pisk tillsammans med stövlarna? Har du bild?? Vill du ses?? 40(nånting)år som älskar stövlar, vill gärna se dem på dig, med mig!"
Sicken tur att @mandalaki är klipsk, hade säkert klivit i fällan igen annars... Inte lärt mig ett skvätt!?
Det är du.Vem är TS ?
Jag fattade inte heller först utan svarade glatt. Tur att hendalaki.. Förlåt... @mandalaki reagerade.Detta för mig lite skräckblandat tillbaka till 2008, där en trådskapare () startade en tråd om ridstövlar... Folk (ni kärringar antar jag) häcklade denna ts för att gilla utseendet och finna ridstövlar snyggt. Ung o naiv postade jag att jag också finner det snyggt med ridstövlar och att jag gillar ridkläder överlag, ni må tro att jag skämdes rejält när jag vart inboxad av en man i 40års ålder (dv ts) vars följdfrågor inte alls stämde överens med det jag kände eller ville med inlägget.
Jag fattade inte heller först utan svarade glatt. Tur att hendalaki.. Förlåt... @mandalaki reagerade.
Denna Kostas som ofta nämns, är det en bläckfisk också? Eller nåt annat djur ?Hen brukar lyssna till bläckis också fast det verkar som om hen har fullt upp, kanske Kostas fått upp ögonen för hur trevligt det är med stövlar?
Denna Kostas som ofta nämns, är det en bläckfisk också? Eller nåt annat djur ?
Manet, fisk?
Denna Kostas som ofta nämns, är det en bläckfisk också? Eller nåt annat djur ?
Manet, fisk?
Tror att hon och @niphredil är fulla nånstans. Nipple är ju hemma igen.