Tänk vad TS måste bli tacksam när så många engagerar sig i hens (blivande?) arbetssituation.Måste hitta ett utrymme för att utöva egenservicen också. Så man inte stör kollegor etc
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tänk vad TS måste bli tacksam när så många engagerar sig i hens (blivande?) arbetssituation.Måste hitta ett utrymme för att utöva egenservicen också. Så man inte stör kollegor etc
Vart har Anal tagit vägen förresten?Tänk vad TS måste bli tacksam när så många engagerar sig i hens (blivande?) arbetssituation.
Vart har Anal tagit vägen förresten?
Man fattar ju vad de som vill köpa begtrosor vill åt. Men att gå igång på fotsvett?Med tanke på annonsen hen la ut igår om att få köpa begagnade "vanliga gröna" stövlar så kanske hen vid det här laget är upptagen utanför internet...
Man fattar ju vad de som vill köpa begtrosor vill åt. Men att gå igång på fotsvett?
Åh herregud. Tack för att du delade med dig. Nu lärde jag mig något.Ja @Hyacinth vill ju inte dela med sig av sin historia ändå (), så jag drar min istället eftersom den handlar om precis det: jag hade ingen aning om att det här var något folk kunde tända på!
Alltså, stackars naiva lilla jag (innan internet, nu är jag ju så erfaren och upplyst att jag aldrig skulle vara så naiv längre... ) träffade en man på en busshållplats som var väldigt pratig och social. Han kom snabbt in på mina skor (sandaler även då ) och jag pratade glatt på om hur sköna de var. Han ville prova dem, vilket jag tyckte var lite märkligt, men man är ju artig och ständigt missionerande om sandalernas fördelar () så även om det var mysko fattade jag inte hur det var mysko, så av med skorna bara. Jag fattade på fullt allvar inte att det var något... öhm... på gång... förrän han började dregla () och ville känna på mina fötter när han hade skorna på! Jag tog kvickt tillbaka mina skor (som fick utstå misstänksamma blickar från mig ett bra tag därefter) och hoppade på en buss som gick åt ett annat håll.
Stackars flicka, så lite hon förstod på den tiden.
Åh herregud. Tack för att du delade med dig. Nu lärde jag mig något.
Han sa inte om han hette Niklas?
Ja @Hyacinth vill ju inte dela med sig av sin historia ändå (), så jag drar min istället eftersom den handlar om precis det: jag hade ingen aning om att det här var något folk kunde tända på!
Alltså, stackars naiva lilla jag (innan internet, nu är jag ju så erfaren och upplyst att jag aldrig skulle vara så naiv längre... ) träffade en man på en busshållplats som var väldigt pratig och social. Han kom snabbt in på mina skor (sandaler även då ) och jag pratade glatt på om hur sköna de var. Han ville prova dem, vilket jag tyckte var lite märkligt, men man är ju artig och ständigt missionerande om sandalernas fördelar () så även om det var mysko fattade jag inte hur det var mysko, så av med skorna bara. Jag fattade på fullt allvar inte att det var något... öhm... på gång... förrän han började dregla () och ville känna på mina fötter när han hade skorna på! Jag tog kvickt tillbaka mina skor (som fick utstå misstänksamma blickar från mig ett bra tag därefter) och hoppade på en buss som gick åt ett annat håll.
Stackars flicka, så lite hon förstod på den tiden.
Ja alltså, jag hittade min fotnisse på krogen när jag fortfarande var tonåring och äventyrslysten. Han talade glatt om att han "gillade fötter", och jag tyckte att det kan man ju göra. Det bar sig inte bättre än att vi hamnade mellan samma lakan då han hade flera intressanta sidor.
Döm om min förvåning då all uppmärksamhet var nedanför anklarna. När den stackars nissen hade slörpat på mina tår som aldrig hade (eller har) utsatts för pedikyr och dessutom hade varit instängda i ett par svettiga stövlar hela dagen och kvällen i ca 15 minuter och jag bistert insåg att det blev inte roligare än så tackade jag artigt för mig.
Torkade av fötterna, klämde ner dem i skorna och traskade smått desillusionerad vidare mot nya äventyr som en annan Kulla-Gulla.
Lärdom: jag är inte en fotfetishist.
Har man sagt A får man säga B.
Du är ju en jäkla cocktease som inte lät honom bli klar.
För en timme sen gick en intressant dokumentär om mormoner.Jag vet liksom inte vad som var nästa steg.
Jag har dejtat en mormon också
För en timme sen gick en intressant dokumentär om mormoner.
Vad det har i fetisch-tråden att göra vet jag inte.,,
Är mer intresserad av om mormoner var en fetisch för dig? Eftersom det handlade i fetisch-tråden..Mäh! Förringar du mina vilda äventyr va?
Är mer intresserad av om mormoner var en fetisch för dig? Eftersom det handlade i fetisch-tråden..
Ja här ska det pratas fötter, stövlar och anal.Sen när blev det här en generell fetischtråd?! Här svettas vi bara om fötterna, faktiskt! Ta era vidriga perversioner någon annan stans, tack.
Ja här ska det pratas fötter, stövlar och anal.
Ja annars kan det vara jobbigt att få in stöveln. För en nybörjareHelst i kombination.
(Glidmedel kan vara OK - för nybörjare.)