Spontant tänker jag att gummistövlar är inte bra för en nybörjare. Det är ju... Mkt stövel.Ja annars kan det vara jobbigt att få in stöveln. För en nybörjare
En nättare stövel borde väl vara bättre?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Spontant tänker jag att gummistövlar är inte bra för en nybörjare. Det är ju... Mkt stövel.Ja annars kan det vara jobbigt att få in stöveln. För en nybörjare
Men då missar man ju friktionen som blir av en gummistövel! Den vill man väl inte gå miste om, ens som nybörjare?Spontant tänker jag att gummistövlar är inte bra för en nybörjare. Det är ju... Mkt stövel.
En nättare stövel borde väl vara bättre?
Den la jag ju in bild på tidigare.Fick precis upp sko-reklam här på Buke.. Det var ju passande.,..
Hur vet du att det blir friktion?Men då missar man ju friktionen som blir av en gummistövel! Den vill man väl inte gå miste om, ens som nybörjare?
Jag ignorerar aldrig djur!Den la jag ju in bild på tidigare.
Varenda jävel här har tydligen mig på ignore nuförtiden. Jag är KRÄNGT
Som att du inte vet. Pfft.Hur vet du att det blir friktion?
Jag är KRÄNGT
Fan! Det finns två! Tack för att du inte ignorerar migJag ignorerar aldrig djur!
Jag såg din bild.
Men jag såg en annan bild! För ett annat företag!!'
Spännande!
Som att du inte vet. Pfft.
Fan! Det finns två! Tack för att du inte ignorerar mig
Haha... När jag skrev Bläckfisk for president! Så ändrade mobilen till fot istället för for..Vassego.. Bläckfisk for president!
Ja det finns två företag som säljer skor?
Du avslöjade redan i början av tråden att du är en av dem med mest erfarenhet, ska du försöka neka till det nu helt plötsligt, va?Skulle jag ..?
Nicke!
Tittar ni på TS sparsamma inläggshistorik så ser ni att det enda "hon" skrivit om sedan 2006 är gummistövlar *flämt*
Så jag tror alltså att det är vår gamle vän Stövel-Niklas som är tillbaka
Du verkar inte göra annat än sitta på Buke. Skaffa ett livMan fattar ju vad de som vill köpa begtrosor vill åt. Men att gå igång på fotsvett?
Har du två olika nick?Du verkar inte göra annat än sitta på Buke. Skaffa ett liv
Du verkar inte göra annat än sitta på Buke. Skaffa ett liv
Bläckfisken har ju många armar.. Kanske har svårt att hålla dem i styr?Aww, har bläckfisken varit stygg mot dig/er/hen/nån/nåt?