En liten ormbunkeSuperfina, men VAD hade hon på huvudet när de gifte sig?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En liten ormbunkeSuperfina, men VAD hade hon på huvudet när de gifte sig?
Jag funderade på om det var en grankrona?! Men så vacker klänning! Och så fina ihopSuperfina, men VAD hade hon på huvudet när de gifte sig?
Kronan var fin, men den där kalotten?Jag funderade på om det var en grankrona?! Men så vacker klänning! Och så fina ihop
Alltså jag saknar verkligen många bönder i den här "tillbakablicken"
Jag funderar lite på varför Alexandra sökte till Daniel? Hon visste ju var han bodde och att han inte skulle flytta så alternativet var ju att hon måste flytta (om man inte vill ha distansförhållande, vilket hon inte ville).
Jag noterade tidigt att det var något skumt med Alexandra. Med facit i hand kan vi konstatera att jag hade rätt. Hon ville säkerligen bara vara med i TV och tyckte det var värt att skicka bort barnen över någon vecka för det. Stefans planer krossade hon ju också rejält eftersom han nu först ska slita sig loss från Alexandra och sedan ska träffa en ny. Något genuint intresse från Alexandras sida fanns inte.
Det är du säker på?
Vad beträffar DANIEL så var ju han oerhört noga att poängtera att han INTE ångrar denna sommar eller tiden med Alexandra.
Hon däremot kände sej ju dum när det blev som det blev, vilket han inte tyckte hon borde känna.
Alltså tycker han det var värt tiden de fick tillsammans även om det inte höll sen..
Men det är väl definitivt inte första paret det inte håller för/funkar för i tvprogrammets historia? Trots att de var väldigt kära där och då.
Fast det vet man ju aldrig. Det är ju inte säkert att det skulle klickat med någon annan bara för att Alexandra inte var med?Vad ska han säga? Det är klart att han hade önskat en annan utgång än det här.
Daniel hade sannerligen otur att Alexandra sökte till programmet.
Fast det vet man ju aldrig. Det är ju inte säkert att det skulle klickat med någon annan bara för att Alexandra inte var med?
Eller så kan det ha varit värt det, att få känna känslorna på riktigt, de som Alexandra framkallade hos Daniel? Även om det var för en kort tid. Somliga kan säkert tycka så, men inte alla.Med de hade han ju iaf haft en chans. Med Alexandra var det dödsdömt från början men hon fejkade för att få åka på resa. Långnäsa att hon bara kom till Bornholm... ha ha ha
Och bara för att det inte fungerar för dem just nu så är det ju inget som säger att det inte kommer kunna fungera längre fram. Livet förändras liksomBara för att man letar kärlek betyder ju inte det att vem som helst kan sätta en i brand. Nu lyckades ju Alexandra med det, så väldigt synd att det inte blev en fortsättning för dem..
Skulle varit intressant att veta hur de gått för Andreas och Jessica....
Eller så kan det ha varit värt det, att få känna känslorna på riktigt, de som Alexandra framkallade hos Daniel? Även om det var för en kort tid. Somliga kan säkert tycka så, men inte alla.
Underbart är kort?
Bara för att man letar kärlek betyder ju inte det att vem som helst kan sätta en i brand. Nu lyckades ju Alexandra med det, så väldigt synd att det inte blev en fortsättning för dem..
Superfina, men VAD hade hon på huvudet när de gifte sig?